Avatar billede telemuzen Nybegynder
09. december 2001 - 16:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!

Hejza..

Når jeg starter computeren, kommer den med en fejl, blå skærm, 32 bit enhedsdriveren kan ikke findes..

Nogen der ved hvad det betyder?
Telemuzen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. december 2001 - 16:31 #1
Avatar billede telemuzen Nybegynder
10. december 2001 - 13:12 #2
Fuck da af med dig din lille lort....
Du får det jo til at lyde som om det er verdens undergang, bare fodi DU ik kan li overskriften.
Jeg troede at Eksperten.dk er TIL for dem der har brug for det, og hvis du alligevel aldrig åbner spm, når der står hjælp, hva fanden skriver du så et indlæg for??
Forbandet lille svans.
Avatar billede klatten Nybegynder
10. december 2001 - 14:50 #3
telemuzen>

det lyder som, du har en fejl på din grafikdriver. Hent en ny driver til dit grafikkort. Skriv evt. hvilket kort du har, så kan jeg finde driveren til dig.
Avatar billede allan_faroe Nybegynder
10. december 2001 - 15:37 #4
Ja jeg tror også at det er din grafdik drivere. Start op i fejlsikkert tilstand og ændre dem til de gamle igen eller download nogle nye på netten. Husk at download de rigtige både dem der passer til kortet og den der passer til dit styresystem.
Avatar billede telemuzen Nybegynder
10. december 2001 - 17:31 #5
Ok Mange tak for hjælpen..
Hvordan kommer advanceret svar frem?

TELEMUZEN
Avatar billede klatten Nybegynder
11. december 2001 - 08:33 #6
Avanceret svar er kun en mulighed, når der er mere end 1, der har givet et svar. Du må bede allan faroe om at lægge et svar :-)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
12. december 2001 - 11:20 #7
Nå, men nu har jeg prøvet at geninstallere grafikkort, det hjalp ikke, jeg finder på noget andet...

Klatten får pointene!
hvis allan skal have point, så kontakt mig.
Telemuzem
Avatar billede klatten Nybegynder
13. december 2001 - 14:37 #8
tak for point :-)