Avatar billede tommytot Nybegynder
09. december 2001 - 16:04 Der er 1 kommentar

Soltek SL-75DRVx og iFeel mouseman fra Logitech?

Aloha!

Har lige et ? vedrørende ovenstående kombination!

Er der andre der har oplevet ustabilitet med soltek sl-75drvx og ifeel mouseman \"USB\" .

Min mus går ud engang imellem, er ved at være lidt træt af og skulle tage stikket ud og i , med jævne mellemrum !

Har prøvet med Bios opgradering, muse-drivere, Chipsæts drivere,...... Dam hvor er jeg træt af det :-(

Hvem har en løsning ?

Mvh

Tommytot
Avatar billede 123chip Nybegynder
25. december 2001 - 02:24 #1
Kan du få byttet dit bundkort. det kan være det fra starten af!! jeg prøvede det med mit bundkort! det er godtnok ikke det samme men problemet lyder velkendt! Håber det hjælper!

Mvh. Niels - Glædelig Jul og godt Nytår!