Avatar billede naesager Nybegynder
01. april 2000 - 16:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

win2k server upgrade fra winnt workstation 4

hej jeg skal havde opgraderet min winnt workstation 4  til en win2k server  kan man det ? altså er der opgraderings tilbud ? og har i nogen links? hurtig hjælp tak (:
eng. version af begge
Avatar billede sjensen Nybegynder
02. april 2000 - 01:23 #1
Nej, desværre ikke fra NT wks til W2K server, men der er mange andre muligheder:

se på http://www.ravenholm.dk under Windows 2000 for yderligere priseksempler ved upgraderinger
Avatar billede naesager Nybegynder
03. april 2000 - 19:30 #2
okay kan du så svare om dette er en fuld win2k server som jeg kan bruge til webhosting?

http://www.us.buy.com/soft/product.asp?sku=20305930&SECTION=Information

Avatar billede haze_4000 Nybegynder
04. april 2000 - 09:01 #3
Du burde starte med en frisk installation af Win2K, da du ellers vel arve alle fejlene fra NT (og der er jo et par stykker)
Avatar billede stigers Juniormester
10. april 2000 - 14:38 #4
Ja da! Og da det er en frisk installation af win2000 er der ingen risiko for at arve fejlene fra NT!