Avatar billede emils Nybegynder
09. december 2001 - 12:00 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

E-mail og IP addr.

er det muligt at sende e-mail til en IP adresse eller at finde en mail adresse ud fra IP adressen - og i så fald hvordan??
Avatar billede manhatten Nybegynder
09. december 2001 - 12:11 #1
Hvis du ved at der er en mailserver på den IP adresse så kan du godt bare sende din mail til *@ipnummer

Hvis du kender vedkommendes loginnavn ved en udbyder så kan du via dk-hostmaster finde udbyderen og så måske gætte dig til emailadressen.

Ellers så ved jeg ikke lige hvad du evt. mere kunne gøre.

/Manhatten
Avatar billede mixter Nybegynder
09. december 2001 - 12:40 #2
Du kan kigge på IP og Mailadresser her > http://www.cybermix.subnet.dk/_609670.html
Avatar billede emils Nybegynder
10. december 2001 - 08:00 #3
manhatten >> Dorsøgte atsende en mail til mig selv,-det lykkedes ikke med dit foreslag,-så måske kan det ikke lade sig gøre ??
Avatar billede manhatten Nybegynder
10. december 2001 - 10:21 #4
Ikke hvis du ikke har en mailserver der acceptere * mail, dvs alt hvad der står foran @ ender i samme postkasse.

Glemte jeg at skrive i går kan jeg se. Sorry

/Manhatten