Avatar billede lillenuzer Nybegynder
09. december 2001 - 01:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Frontpage extensions

Jeg har lige to spørgsmål omkring frontpage extensions.

1. Jeg har frontpage 2002 på en server, men når jeg oploader de standard forms som er i programmet, så får jeg fejlen at frontpage extensions ikke er understøttet, men er det ikke med i frontpage 2002 og hvis ikke. Hvordan får jeg det så inst. på serveren så det virker?

2. frontpage extensions er det lig med at man kan oploade de standard forms som er i frontpage eller hvad står extensions egentlig for?
Avatar billede prodic Mester
09. december 2001 - 02:05 #1
Du er nødt til at installere Extensions til FP din server.

Controlpanel->Administrative Tools->Server Extenstions Manager

Derunder kan du oprette et nyt \"web\" der skal kunne benytte de kære Extenstions. Sådan mener jeg det virker.
Avatar billede oniel Nybegynder
09. december 2001 - 02:06 #2
For at bruge FP Extensions på serveren skal du have installeret følgende prg. på serveren:

fpse02_x86_ENG.exe

Det er tilgængeligt fra Microsoft DownloadCenter.
Avatar billede oniel Nybegynder
09. december 2001 - 02:17 #3
Det er jo Webserveren der skal forstå hvad du har lavet i FrontPage - derfor er det lille prg nødvendigt.
Avatar billede oniel Nybegynder
09. december 2001 - 02:20 #4
Avatar billede oniel Nybegynder
09. december 2001 - 02:57 #5
At have FrontPage 2002 installeret på serveren er da spild af plads - med mindre det er en arbejdsstation der tillige virker som server!
Avatar billede oniel Nybegynder
12. december 2001 - 15:47 #6
Er spørgsmålet belyst tilstrækkeligt??  ;)
Avatar billede lillenuzer Nybegynder
22. december 2001 - 12:59 #7
Jeg prøver om det virker da jeg ikke har haft tid.
Avatar billede lillenuzer Nybegynder
27. december 2001 - 02:21 #8
luk
Avatar billede lillenuzer Nybegynder
27. december 2001 - 02:21 #9
det virkede ikke