Avatar billede toasten Nybegynder
08. december 2001 - 17:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

submit box i flash

Jeg skal lave en submitbox i en flashfilm.
jeg ville gerne vide om jeg kunne sætte, min allerede oprettede hotlistbox, ind
<script src=http://www.lavasoft.dk/inet/hotlist.nsf/showButton.js?openagent&listname=1.X%B4s%20nyhedsliste></script>

Hvis man kan lave en submitbox, som sender mig en mail med det der er skrevet, på en anden og pænere måde i flashflash er dette også meget velkomment!
Avatar billede netz-dk Nybegynder
08. december 2001 - 17:37 #1
jeg har selv prøvet men har givet op et par gange *Ss* men du kan jo prøve at gå ind på http://www.flashkit.com/tutorials/ der burde du kunne finde ud af hvordan det skal gøres! Jeg har lært en masse ting derinde *Ss*
Avatar billede lingoman Nybegynder
08. december 2001 - 17:42 #2
toasten>> Gider du at uddybe spørgsmålet lidt mere ?
Avatar billede toasten Nybegynder
08. december 2001 - 18:21 #3
jeg skal sætte en submitbox ind i en flashfilm.
Det skal være sådan at man kan skrive sin mail og trykke submit og så får jeg en mail med den mail der blev submitted
Avatar billede mat Nybegynder
08. december 2001 - 18:27 #4
Der er en tutorial her som du måske kan bruge til noget:

http://www.flashkit.com/tutorials/Dynamic_Content/E-mail_i-Jeffrey_-658/index.shtml
Avatar billede toasten Nybegynder
08. december 2001 - 19:01 #5
desværre kan jeg ikke forstå den de der toturials.
det ville være dejligt hvis en af jer kunne fortælle nøjagtigt hvordan man laver det der felt og nøjagtigt hvordan man laver knappen så den fungerer.
Min mail er toast@sol.dk, så hvis I kan sætte det op for mig ville jeg blive meget glad!

Avatar billede lingoman Nybegynder
08. december 2001 - 21:23 #6
Har du adgang til PHP,ASP eller Perl ?
Hvis du ikke har det kan man bruge submit knappen til at åbne brugerens mail program med email adr.,subject og body.
getURL(\"mailto:toast@sol.dk?subject=dit_subject&body=bodyText\");
Avatar billede toasten Nybegynder
08. december 2001 - 22:18 #7
Vedkommende skal jo ikke maile til mig.
det der skal ske er at der, uden folk skal gøre noget, skal blive sendt en mail fra min egen side, til min mail hvor der står nøjagtigt den mail som der er skrevet i det lille felt.
Avatar billede paask Nybegynder
10. december 2001 - 19:26 #8
Prøv at se her, der hjælper Nikolaj og Sukos en med samme ønske:

http://www.eksperten.dk/spm/86454
Avatar billede toasten Nybegynder
11. december 2001 - 01:27 #9
det ligner noget jeg kan bruge!
paask, gider du lige skrive et svar så du kan få point?
Avatar billede paask Nybegynder
11. december 2001 - 11:38 #10
Nah - det var jo ikke mig der svarede, og hvis jeg skal have nogle points for en reference er det da langt fra 150 pts ;0)
Avatar billede toasten Nybegynder
11. december 2001 - 18:01 #11
paask, det er ligemeget. Du er den der kom tættest på og derfor skal du ha\' dem
Avatar billede paask Nybegynder
11. december 2001 - 18:04 #12
Oki, men så giv mig kun 15 pts.

Lav selv et svar, avanceret point givning og tag de resterende selv :0)
Avatar billede toasten Nybegynder
12. februar 2002 - 16:50 #13
svar