Avatar billede beko111 Nybegynder
08. december 2001 - 16:06 Der er 2 kommentarer

Opsætning af Server med 2 netkort

Hvordan skal jeg gøre opsætte DHCP og DNS når jeg har to netkort i min server.
Jeg har prøvet at lave en opsætning men min bærbar kan ikke loge på serveren, men de kan heller ikke se hinanden. Jeg har prøvet at søge efter den bærbar fra serveren men den bliver ikke fundet og omvendt.

Så jeg håber der er nogle der kan hjælpe!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. december 2001 - 16:14 #1
Får din bærbar en IP adresse fra serveren?

Kan din bærbar lave DNS opslag?
Avatar billede beko111 Nybegynder
08. december 2001 - 16:54 #2
nej det kan den ikke. men min server er lige pludselig heller ikke en domain controller længere, hvordan fanden det er sket aner jeg ikke.