Avatar billede blat Nybegynder
04. juni 1999 - 13:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Frontpage 98 server extensions fejler.

Når jeg med fp98 logger på vores apache server pached med fp server extension
får jeg pludselig en fejl som siger:

''An unexpected error occured accessing you frontpage files. Authors -
if authoring against a web server, please contact the webmaster for this server site. Webmasters - please see the server''s system log for more details.''

i serverens error log kommer følgende fejlmeddelelse når man logger på:
''** [INDEX] Index (0) out of range [0->4294967295]
** Processing terminated.''

HVad sker der omkring mig?
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 13:41 #1
Kan du ikke køre custom setup og lave den fejl som er opstået.
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 13:43 #2
Det er den nemmeste måde at løse problemet på jeg går ud fra at det er din egen server, hvis ikke så kan du ikke gøre noget men må ringe til din server pusher og skælde ham lidt ud...
Avatar billede blat Nybegynder
04. juni 1999 - 13:56 #3
Jeg har flere gange prøvet at køre fp_install.sh (det er installeret under solaris 2.6) som angiveligt skulle geninstallere hele møget, men jeg får samme resultat.
Jeg har desuden forsøgt at fjerne alle frontpage-inficerede filer fra
kataloget med html sider, men får stadig samme fejl.
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 14:01 #4
Blat

Jeg har siddet med et problem der ligner dit bare på en Win NT maskine.

Jeg fjernede alt der havde med Frontpage at gøre og det virkede stadigvæk ikke.

Det lykkeds mig dog til sidst efter at havde brugt det meste af dagen på at jagte systemfiler som indeholdt rester fra Frontpage.
Avatar billede blat Nybegynder
04. juni 1999 - 14:07 #5
*gys* ikke microsoft metoden....
Der MÅ være en anden metode
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 14:09 #6
:-) det er nok den eneste vej frem...
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
04. juni 1999 - 15:06 #7
Jeg har været ude for samme problem på mit arbejde...
Løsningen var at skifte FP's skod upload metode ud... så vi nu får FP til at uploade med FTP!!
Avatar billede blat Nybegynder
04. juni 1999 - 15:43 #8
Problemer er løst....
Opgraderede med fp4.0 (frontpage 2000) extensions.

Avatar billede blat Nybegynder
04. juni 1999 - 15:44 #9
hvem skal nu ha de point?
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 16:02 #10
Det går an på hvem du vil give dem til vil du give dem til mig skal du afvise det svar som tigerdyret er kommet med.
Avatar billede blat Nybegynder
04. juni 1999 - 16:06 #11
hehe - Er hermed gjort.
Jeg tror at du skal have dem cybles... Om ik andet for et hurtigt svar
(3:18 er RET hurtigt) :)
Avatar billede cybles Nybegynder
04. juni 1999 - 16:08 #12
Tak :-)
Avatar billede blat Nybegynder
04. juni 1999 - 16:08 #13
Nåja - det var da så lidt