Avatar billede zupastar Nybegynder
07. december 2001 - 22:09 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hvad kan jeg gøre bedre?

se her:
http://www.friserverplads.dk/domidk/index.htm

Hvad kan jeg gøre for at den bliver federe??
I skal bare overse de småfejl der er på siden... Dette er kun en Alpha version...så lad være med at minde mig om dem! Jeg får det bare dårligt ;o)
Avatar billede gimmy Nybegynder
07. december 2001 - 22:18 #1
\"(...)alle links skulle gerne virke.\" - Jeg tror liige du skal se det hele efter endnu en gang :)
Avatar billede gimmy Nybegynder
07. december 2001 - 22:19 #2
Jeg sidder ved en TFT-skærm og det er meget svært at se de lyse streger på den hvide baggrund, men det er vel også meningen(?)
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. december 2001 - 22:39 #3
Din tabel er centreret, men den bpå terning er absolut placeret. i brede vinduer forsvinder den ind under tabellen, i smalle laver den horisontal scroll før der er brug for det.

meget tynde og spinkle streger og bogstaver. det gør ondt i øjnene at prøve at læse hvad der står.

mvh JakobA
Avatar billede wolfen Nybegynder
07. december 2001 - 22:51 #4
Hey alle elsker sort næsten alle så lav den sort i stedet. tjek den her site det er en af mine venners www.deaz.dk men den er ikke færdig :)

>Wolfen<
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. december 2001 - 22:59 #5
Syntes den er okay men et par små justeringer ville være okay.
1. Syntes reflektionen på din trekant er for gnidret eller så det fordi du har brugt det grønneskær prøv at lave den hel hvid eller måske med lidt blå
2. Der hvor din menu overlapper trekanten er den hvide baggrund med. ser ikke så godt ud lav den transparent i mellem dine menu punkter.
3. ville også gerne se den med sort baggrund, bare for at se hvordan den ser ud.
Avatar billede zupastar Nybegynder
07. december 2001 - 22:59 #6
kender godt deaz...
Anyway... Jeg ville gerne vide hvad jeg kunne lave af grafik osv. wolfens svar var fint.. Men det med koderne har jeg sagt ikke er nødvendigt...
Avatar billede tjaz Nybegynder
10. december 2001 - 23:28 #7
jeg ville nok vælge at sætte det op i nogle tables som er defineret i px og ikke i pct. da det ser totalt skævt ud hvis man ikke lige køre samme opløsning som du har lavet den i.

Ellers synes jeg den er ok

/TjaZ