Avatar billede d12_kylle Nybegynder
07. december 2001 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til P2P, kazaa, Morpheus og Grokster

Hej, jeg kan ikke få Kazaa eller nogle af de andre 2 andre \"Morpheus\" og \"Grokster\" (de 3 bedste P2P programmer der er på nettet, der kobler over den samme server)til at virke.

Jeg kan ikke bruge dem, fordi Den Danske Windows XP Pro \"ikke vil tage imod dem\"

Jeg ved at man kan få det til at virke på nogle xp systemer ved at:

1: højreklik på kazaa og vælg egenskaber
2: vælge kompatibilitet
3: checke feltet hvor der står kør dette program i
  kompatibiltettilstand f.eks 98 eller ME.

Men det hjælper ikke jeg kan ikke få det til at kører
Det er lige meget hvilken kompatibiltettilstand jeg kører.

Jeg har flere gange prøvet at afindstaller og genindstallere programmerne.

Jeg har Windows XP fuld opdatet og ingen firewall der evt. kunne genere den....

OG NEJ, JEG KAN IKKE KØRE MORPHEUS ELLER GROKSTER!!!!
DER SKER SAMME PROBLEM.

OG JA. JEG VED NOGLE HAR DANSK XP INDE. OG AT DET VIRKER PÅ DERES.

Men hvordan kan jeg få der til a virke på min maskine??

PS. Jeg gider ikke at geninstallere windows

På forhånd tak

/Kylle
Avatar billede bobbedude Nybegynder
07. december 2001 - 15:35 #1
prøv at hente en ny version af kazaa den virker fint her
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
07. december 2001 - 15:51 #2
JEg har 1.4 versionen.....
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2001 - 16:27 #3
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
07. december 2001 - 17:48 #4
Jeg er sq lige glad, jeg regner ikke med at alle er på eksperten samme dag, hvor jeg stiller mit spg\'s....

Og jeg har ikke fået svar endnu.....

Få dig et liv!!!!

Der er vist en der går i meget små sko og får ondt i røven af det!!!!

Lukker spørgsmålet igen, du kan jo heller ik svare på det....