Avatar billede syskazper Nybegynder
07. december 2001 - 15:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikoner

Hej Hej,

Nogen der ved hvor jeg kan finde nogle fede ikoner til mit skrivebord som er lisom dem der går med i win Xp eller på en mac computer ?

-PixelKAV
Avatar billede real-master Nybegynder
07. december 2001 - 15:27 #1
www.dejligbjerg.dk men du kunne jo også lave nogle selv og gemme dem som .ico efter du har skrevet navnet på filen, men husk iconerne kan ikke være større end normalt.
Avatar billede real-master Nybegynder
07. december 2001 - 15:28 #2
lige en ting jeg ved ikke noget om mac computere så det er ikke samme kommando!
Avatar billede syskazper Nybegynder
07. december 2001 - 15:33 #3
ok
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. december 2001 - 00:02 #4
med programmet microangelo, downloades fra tucow, kan du lave alle de ikoner du vil. Du kan oven i købet lave ikoner på baggrund af et gifbilled

Hilsen
kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede syskazper Nybegynder
09. december 2001 - 11:18 #5
Thx...

Men ikke helt hvad jeg mente 8)

Kender du/i en side hvor man kan downloade ikoner som er lavet som liger Ikoner på en mac com ++ win xp....

det skal bare bruges til win 98
Avatar billede speedy Nybegynder
09. december 2001 - 11:30 #6
Så kan du måske bruge nogle af disse:

http://www.aha-soft.com/iconlibs.htm

/SpEeDy
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. december 2001 - 20:55 #7
Med microangelo og en ven med en Mac kan du lave ikonerne selv. Få vennen til at tage et screenshot med de ikoner på du ønsker, klip dem ud af screenshottet og lav den til ikoner med microangelo i .ico formatet. Brug den på dit windows skrivebord