Avatar billede yage Nybegynder
07. december 2001 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke trække filer ind i åbne program-vinduer !

Hej !
Et totalt mystisk problem; mit MacOs (9.2) har mistet evnen til at trække filer ind i åbne vinduer, f.eks. hvis jeg skal brænde en cd i toast så kan jeg pludselig ikke \"drag-droppe\" filerne ind i toast, men jeg skal sidde og \"adde\" hver enkelt fil. Det samme i iTunes og mit ftp program (og alle andre programmer i øvrigt hvor man trækker filer ind i åbne vinduer).

Hvad hedder den extension / del af systemet der gør det muligt at drag-droppe filer ind i programmer ?
Avatar billede darkmoon Nybegynder
07. december 2001 - 11:18 #1
i gamle dage hed den \"Drag Manager\" men det var før OS 9. Et eller andet i dit system har nok ædt sig selv. Jeg er bange for at du bliver nødt til at geninstallere for at få D&D tilbage,

/thomas
Avatar billede yage Nybegynder
08. december 2001 - 11:24 #2
Jeg fandt ud af at det var en N2MP3 extension der lå og lavede konflikt med macOS, så ingen grund til at geninstallere noget som helst ! men ellers tak !