Avatar billede mt1977 Nybegynder
06. december 2001 - 22:32 Der er 10 kommentarer

ingen mus efter installation af windåse 2000

Hej

Hvad sker med min 2000 maskine.
Musen er der ikke efter jeg har installeret windows 2000.
Jeg har også prøvet en anden mus, men det virker ikke.

HJÆLP!!!!
Avatar billede maxium Novice
06. december 2001 - 22:35 #1
installer driverne til musen
(hvilken mus bruger du)
Avatar billede mt1977 Nybegynder
06. december 2001 - 22:42 #2
safeway...har ikke drivere
Ved du hvor jeg skal finde dem???
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. december 2001 - 23:23 #3
Har du sat bios til at Loade Default Setup eller se efter i din bios om PS/2 er enablet, alternativt om de serielle porte er åbne.
Det sidste er nødvendig hvis du bruger den serielle port til musen!
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. december 2001 - 23:24 #4
Det er sjældent nødvendigt at installere drivere til mus forudsat det ikke er en meget speciel mus!
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. december 2001 - 23:24 #5
Prøv at hente en Service Pack 2 og installer den!
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
07. december 2001 - 14:37 #6
-> Retaxes.....hi hi...det er sq da rart at se, at det ikke kun er mig der tit \"liiiige kommer i tanke om noget mere\".....og så laver en to - tre svar og kommentarer....:o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. december 2001 - 22:25 #7
Hvad man ikke har i hovedet må man ha\' i benene ;o)

ellers længe siden du har været på Eksperten eller går du på andre græsgange?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
08. december 2001 - 11:36 #8
Nej nej...ikke andre græsgange, men har haft travlt på job og med at flytte osv....:o)
Meeeen skal nok vende tilbage for fuld kraft, inden længe....:o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. december 2001 - 12:17 #9
Du ska være velkommen, så mangler vi bare makse ;o)

mt1977>> Hvad har du fundet ud af?
Avatar billede LNG.DK Novice
20. december 2001 - 15:20 #10
Hvis du har resettet din bios kan det i nogle tilfælde være en god ide at tjekke om denne reset i bios har disablet musen i OS (hvis det er en usb-mus)

/Diggs