Avatar billede peter_h Nybegynder
06. december 2001 - 20:46 Der er 3 kommentarer

Internet-forbindelse med Kabelmodem uden docsis!!!!????

Er der nogen der kan svare mig på om der er nogen internet-udbydere, som tilbyder internet med kabelmodem uden den såkaldte \"docsis-standard\".... Har nemlig sådan et gammel kablemodem fra Esenetet, som det lokale netværk hedder i Esbjerg, som jeg ikke bruger. Vil nemlig meget gerne på nettet!
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 21:42 #1
Så vidt jeg ved, er det kun Stofa og TDC, der tilbyder internet gennem kabel, men det kræver, at du har kabel-tv gennem et af selskaberne. Du kan ikke bruge dit kabelmodem hos nogen af selskaberne, da kun deres eget udstyr virker på deres net.

Du kan derfor ikke bruge dit kabelmodem til internet, men du kan da vel få ADSL i Esbjerg.
Avatar billede hudibras Nybegynder
11. februar 2002 - 15:49 #2
Mig bekendt er der ingen i DK længere, så drop den i skarnkassen! De fleste har fået det ombyttet i tide til Motorola 4100 og penge tilbage.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:02 #3
Lukker du snart spørgsmålet?