Avatar billede hans17 Nybegynder
30. marts 2000 - 11:14 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvad er lingo ?

Er der nogen her der kan fortælle mig hvad lingo er ?

Hilsen hans17
Avatar billede roslev Nybegynder
30. marts 2000 - 12:18 #1
Lingo er det sprog man programmerer i, når man arbejder med Macromedia Director (multimedia udviklingsprogram). Director har en grafisk brugerflade, men under den kører Lingo....

http://www.macromedia.com
Avatar billede atomizer Nybegynder
30. marts 2000 - 23:56 #2
Lingo er en script type til director. hvis at man vælger selv at programere sine tine i director så bruger man lingo

//Atomizer
Avatar billede kanding Nybegynder
30. august 2000 - 20:21 #3
Lingo fås ike som selvstændigt sprog. Man skal være i director for at bruge det. I realiten kunne man helt lade være med at bruge directors faciliteter og lave det hele via lingo, men så kunne man jo ligeså godt sidde i c eller lign.
Lingo er virkeligt stærkt og med director 8 har vi virkelig en killer applikation, trust me...