Avatar billede burns Nybegynder
05. december 2001 - 21:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash/PHP afstemning

Jeg har lavet en ja/nej afstemning i flash, som henter spørgsmål fra, og sender antal ja og nej svar til, en php fil som gemmer det i DB\'en.

Når jeg henter variablerne ind i flash filen igen med loadVariablesNum(\"poll.php\", 0, \"POST\") efter at have klikket på ja eller nej kommer resultatet frem i en tekstboks.

Problemet er at jeg ikke kan adressere variablerne fra actionscriptet, da jeg skal bruge dem til at udregne længden på en ja/nej-bar. Variablerne er hentet ind fra et framescript.

Variablerne bliver listet i debuggeren med den rigtige værdi, men når jeg prøver at kopiere dem ind i en ny variabel, bliver den nye variabel altid listet som \"undefined\"....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. december 2001 - 21:28 #1
Prøv at forklare hvordan du har bygget det op eller send dine filer til flasher@nikolajdu.dk

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. december 2001 - 22:50 #2
Så fik jeg lige tid til at kigge på det og du havde lavet et par småfejl.

Det var egentligt kun at fjerne et par & tegn

Du havde skrevet:

print \"&jaSvar=$jaSvar&nejSvar

Det skulle bare være: print \"jaSvar=$jaSvar&nejSvar

Det kører fint hos mig nu, selvom jeg ikke er til crackers ;-) Held og lykke

/Nikolaj
Avatar billede burns Nybegynder
05. december 2001 - 22:59 #3
Fedt, tak for hjælpen ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. december 2001 - 01:41 #4
:))