Avatar billede mfriis17 Nybegynder
05. december 2001 - 20:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Warcraft III

Jeg vil gerne spøger om hvornår Warcraft 3 udkommer!

+  gerne lidt eksrta info! :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2001 - 20:21 #1
fra den officielle side

When is the beta?
We honestly can\'t say for sure yet.

Avatar billede Slettet bruger
05. december 2001 - 20:21 #2
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. december 2001 - 20:24 #3
Den skulle da være kommet for et års tid siden...Lad være med at bakke op omkring deres produkt når de ikke kan give en ordenlig slutdato for det!

-Jonas
Avatar billede grunken Nybegynder
05. december 2001 - 20:32 #4
freefreelancer >

Jeg syns det er okay at du ikke bakker op om blizzards produkter....men jeg ser det nu som en garanti for at de ikke leverer en halvfærdig vare :)

Men jeg sidder og glæder mig til blizzards to nye produkter World of Warcraft, og selvfølgelig warcraft 3

-grunken
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2001 - 20:37 #5
jonas : det er da fair nok at de ikk bare sender noget halvfærdigt på gaden, der findes da ikk noget mere skod end at bruge en mindre fromue på et spil og så skulle downloade nye patches til det ca. 2 gange om ugen hver uge i et halvt år
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. december 2001 - 20:58 #6
Nej men det kunne måske være en ide at de istedet for  at love noget de ikke kan holde laver et halvfærdigt produkt og lover en dato og så laver det færdigt til den dato de er sat til....!

-Jonas
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2001 - 21:00 #7
jah - men alle ka jo løbe ind i problemer.
Unreal 2 skulle oss ha været ude nu - men jeg vil da ikk nægte at spile det af den grund
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. december 2001 - 21:06 #8
Ja men unreal er også et fedt spil ;-)
*GGG*

-Jonas
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2001 - 21:08 #9
*GG*
Men man nægter jo heller ikk at ta bussen fordi den er forsinket - man får jo ikk så meget ud af det, det er nok det der er min pointe.

Hvis din kæreste kommer for sent hjem nægter du vel heller ikk at ha sex med hende *LOL*
Avatar billede dalamar Nybegynder
06. december 2001 - 12:43 #10
Det \"Påstås\" ifølge Pc-Player at det skulle komme i februar-marts måned. Men vi kender nok alle Blizzards evne til at trække tingene ud så højst sandsynligt først i december måned 2003.
Avatar billede dalamar Nybegynder
06. december 2001 - 12:46 #11
for ekstra info om det så gå til enten deres egen side: http://www.blizzard.com/war3/
eller en anden jeg ikke kan finde (pinligt).