Avatar billede Xelot Nybegynder
05. december 2001 - 18:37 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hva mangler der?

Hej!!

www.znup.dk. Hva mangler der?? Både indholdsmessigt og farver osv.
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
05. december 2001 - 18:48 #1
*S* Man kan ikke komme tilbage til forsiden, jeg synes ikke farverne er så gode ! Prøv at ændre lidt på siden så den ser godt ud i en opløsning på 800*600 !
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2001 - 18:51 #2
Alt
Avatar billede lawyer Nybegynder
05. december 2001 - 19:59 #3
\"Jeg fandt hurtig ud af at der var konkurence fra andre større sites.\" <-- citat znup.dk

Du er nu ikke så dum ;)
Avatar billede Xelot Nybegynder
05. december 2001 - 20:53 #4
Hmm meget smukt!! Gå lige lidt i detaljer for at få point. Kom med nogle foreslag.
Avatar billede roedz Nybegynder
05. december 2001 - 21:12 #5
Linket virker ikke!!!
Avatar billede zchou Nybegynder
06. december 2001 - 09:24 #6
Dav......

Jeg synes du mangler rimelig meget i dit design.
Du mangler et spændende logo som fanger øjnene. Du mangler nogle farver i stedet for de kedelige grå. Og så mangler du, ligesom wzglobal siger, en tilbage knap.

5 ud af 13
Avatar billede Xelot Nybegynder
06. december 2001 - 09:51 #7
Okay det arbejder jeg så lidt på. Hva for nogen farver fanger øjnene?? som her på eksperten? blå og hvid?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 15:03 #8
Jeg vil sige 03 til designet!

Fordi det er for kedeligt og der ikke er nok fyldstof!
Avatar billede zchou Nybegynder
06. december 2001 - 16:43 #9
Nej, jeg synes ligesom de fleste andre på eksperten at der er alt for mange blå sider! Prøv med noget nytænkning!
Avatar billede Xelot Nybegynder
06. december 2001 - 22:44 #10
Okay fair nok!!
Avatar billede magicboy Nybegynder
10. december 2001 - 21:43 #11
bare et lille forslag.... lav den om

/magicboy :0)