Avatar billede raivia Nybegynder
05. december 2001 - 16:57 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

HP Deskjet 959C

Min printer opfører sig temmelig underligt.
Når jeg beder den om at printe ud, sker der ingenting - medmindre altså at jeg først beder den om at kalibrere farverne. Hvis jeg gør det før jeg forsøger på at printe ud, så vil den gerne....

Har nogen stødt på dette eller et lignende problem, så fortæl det venligst, da det er meget ittiterende, at skulle bruge et stykke papir ekstra hver gang jeg skal printe.

Kan det evt. være en driver fejl? På den medfølgende cd-rom var der kun driver til 950 serien, og altså ikke til netop 959C!
Jeg har forsøgt at finde en driver til den, men det ser ikke ud som at der findes andre den den medfølgende.

På forhånd tak!
Andreas
Avatar billede darkside Nybegynder
05. december 2001 - 17:01 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. december 2001 - 17:09 #2
Jeg kommer ud for det en sjælden gang, det sker ind i mellem at en farvepatron ikke sidder rigtigt, eller er defekt så skal jeg hele tiden kalibrere den.
Det kan også skyldes at driveren ikke er den helt rigtige.

Jeg har en HP1150C!
Avatar billede raivia Nybegynder
05. december 2001 - 17:15 #3
Til Darkside:
Tak for dit link!
Det var godt nok ikke driveren jeg havde brug for, da jeg kører med seriel kabel og ikke USB. ALligevel løste det mit problem, da jeg så under \"solve a problem\" og no response. Det var noget med det program som starter op sammen med Windows, fik printeren til at fryse...

Igen tak for hjælpen.
Avatar billede raivia Nybegynder
05. december 2001 - 17:19 #4
Jeg vil gerne dele pointene mellem jer, men ved ikke rigtig hvordan jeg gør det...
Jeg giver 100 til darkside 25 til retaxes, men kan i ikke lige fortælle mig hvordan man gør ;-)

(Jeg er ny her og har ikke gjort det så tit...)
Avatar billede darkside Nybegynder
05. december 2001 - 17:19 #5
Må hellere smide et svar så...
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. december 2001 - 17:22 #6
Også her er der et svar!
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. december 2001 - 17:23 #7
Det er længe siden jeg har haft et spm. ude, men du skal vælge Avanceret så kommer der en mulighed for at dele pointene ud!
Avatar billede darkside Nybegynder
05. december 2001 - 17:23 #8
Bare tryk på advanceret så kan du dele point ud :)
Den er helt nede i bunden sammen med mit og retaxes navn
Avatar billede darkside Nybegynder
05. december 2001 - 17:24 #9
*GGG*
Dahm jeg var for langsom :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. december 2001 - 17:25 #10
raivia> For en anden gangs skyld behøver du ikke at svare, blot bruge kommentarknappen eller lad den være, den står default som kommentar ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. december 2001 - 17:26 #11
darkside> Tag det roligt, du får dine point alligevel ;o)
Avatar billede raivia Nybegynder
05. december 2001 - 19:39 #12
Hejsa

Tak for det!
Jeg føler mig en smule dum, men det skal man vel ogå engang imellem ;-)
Her har i jeres point - håber alle er glade.

Mvh.
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. december 2001 - 21:16 #13
Takker for pointene!

Man skal jo begynde et sted, og som ny kan man hurtigt lave en fejl ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 04:58 #14
Takker for point :)

/DarkSide