Avatar billede webroy Nybegynder
05. december 2001 - 16:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

download stopper

Hej.

Jeg kan ikke downloade directx eller d. Når jeg trykker på download, går der et par sekunder og der kommer et billede af Quick time logoet - og så sker der ikke mere.... hva er der galt. Jeg mangler åbenbart noget directx for at kunne hente messenger.
Avatar billede smiske Nybegynder
05. december 2001 - 16:57 #1

Prøv at højreklikke på den og vælg \"Gem destination som\" istedet, og kør den så når den er hentet ned :o)

//Henrik
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
05. december 2001 - 17:00 #2
Det der nok er galt er at du venstreklikker på den fil du vil downloade.... i stedet så prøv at højreklikke på dette link:

http://download.microsoft.com/download/win98/Install/8.1/W98Me/EN-US/DX81eng.exe

og vælg \"Gem Destination Som\". Så skriver du hvor du vil have filen gemt, og vupti så er downloaden i gang.
Avatar billede bentn Nybegynder
05. december 2001 - 17:06 #3
Hmm, lidt rodet oplæg, men er du sikker på den stopper...Jeg oplever tit når qtlogoet kommer at
der bare går lidt tid før den for hentet det.
(logoet kan også nogle gange forsvinde)
prøv at flytte din marker væk for siden, og hvis der kommer et timeglas så arbejder den stadig på at hente din downloading. directx fylder vist også en del, så det kan jo tage lidt tid hvis du har en sløv/dårlig forbindelse.

- ellers smid URL\'en op her så kan jeg prøve den.

og så er 200 point alt alt for meget, 15 er mere rigtigt. men det jo dine point.

Avatar billede kapla Nybegynder
05. december 2001 - 17:27 #4
Er det kun directx du ikke kan downloade ?
Avatar billede webroy Nybegynder
05. december 2001 - 18:08 #5

Jeg har udtrykt mig lidt forkert. Det er startet med at jeg får en melding om at jeg mangler en Activex-gallery ??? jeg har så prøvet på at downloade den sidate nye directx for at se om det løser problemet. det gør det ikke. Når jeg prøver linket fra fiskesuppe, for det logo og skal vente laaang tid, efter at der ikke sker mere, har jeg stadigvæk ikke hentet messenger - og efter fleree dages forsøg, er det absolut 200 point værd.
Avatar billede kapla Nybegynder
05. december 2001 - 18:54 #6
Avatar billede spaden&kiogesen Nybegynder
08. december 2001 - 20:08 #7
prøv at geninstalere det...