Avatar billede www.dk Nybegynder
05. december 2001 - 13:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tekst ved et billede

Hvordan er det i Word at man kan få noget tekst til at stå helt op ad et billede?? Grrr...jeg kan bare ikke huske det...:(
Avatar billede barwhi Nybegynder
05. december 2001 - 14:02 #1
Du højreklikker på billedet og vælger: \"Format picture,\" og herefter fanebladet: \"Layout\".

Resten skulle sige sig selv!

barwhi
Avatar billede www.dk Nybegynder
05. december 2001 - 14:11 #2
Det vil ikke virke... For når jeg gøt kan jeg ikke se mit billede... Hvad er det man skal gøre helt præcis?
Avatar billede barwhi Nybegynder
05. december 2001 - 14:17 #3
1: Indsæt dit billede
2: Højreklik på billedet og vælg: \"Format picture\"
3: Vælg fanebladet: \"Layout\"

Der fremkommer nu en menu med 5 forskellige \"tekstombrydnings-typer\"

4: Vælg den i midten: \"Tight\"
5: Tryk: \"OK\"

...Og hvis det ikke virker, så må jeg desværre melde pas, og ønske dig held og lykke!

barwhi
Avatar billede www.dk Nybegynder
05. december 2001 - 14:29 #4
Tak, det virker.