Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 13:30 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

mailserver ??

Hejsa!!

Jeg har et par domæner hos www.gratisdns.dk som så peger på min egen ip adresse!

De domæner er kun til test brug, men jeg kunne da godt tænke mig at udnytte dem til mail også!

Jeg HAR haft en mailserver instaleret, men blev fundet af en spammer som forsøgte at sende ca. 150.000 mail gennem den!
der nåede ca. 50-100 mails ud førend mail serveren brød sammen!
Havede sat den op til kun at kunne håndtere 1 connection (for udgående) ad gangen, så resten måtte komme i kø, og det kunen den ikke klare, med så mange i kø!

Derfor har jeg nedlagt mailserveren!

Så jeg vil høre om der er nogen steder der tilbyder at hoste ens mail konto nu ligesom gratisdns tilbyder det med dns services og www.freesql.dk tilbyder gratis mysql database......

Kender du en sådant \"mail\" service hvor man opretter sig som bruger og så peger mx recorden på deres mailserver, så så håndtere ens post, helst med mulighed for at hente post via pop3

Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 13:31 #1
ups det er www.freesql.org der tilbyder mysql database hosting gratis!
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 14:34 #2
Avatar billede danscape Nybegynder
05. december 2001 - 14:36 #3
cyberdude>>> Hvad var det for en mail-server du havde på din egen maskine?! Jeg står og skal bruge en mail-server til min Win2K server, men er helt på bar bund...!

- Kasper =)
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 14:43 #4
Det er IKKE en jeg vil anbefale!!

Du kan IKKE blokere for afsendelse af mail gennem den!
Avatar billede danscape Nybegynder
05. december 2001 - 14:45 #5
Okay... men hcvad var det for en? Så kan jeg holde mig fra den..!
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 15:28 #6
det er IKEK en du støder på det vil jeg næsten garentere dig 100% for!

det er en der er udviklet til et firma, hvor jeg så har den fra en af deres medarbejder!
firkmaet skulle kun bruge det til intern post så derfor var det ikke nødvendigt at blokere for afsendelse af mail!
Det er ikke et jeg har set nogen steder på nettet!
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 15:30 #7
cyberdude>> hvad med at kigge på det link jeg har givet dig så vi kan få spørgsmålet lukket!
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 15:33 #8
cyberfessor -> slap dog lige lidt af!!

Spørgsmålet er stillet her midt på dagen hvor \"mange\" ike er hjemme!

Det kan jo være der kommer nogle flere og mere interesante forslag i løbet af dagen og i morgen!!
Har du ikke tid til at vente på det, så afviser jeg dig og så må du squ lade være med at svare overhovedet!
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 15:36 #9
jeg glæder mig UFATTELIG meget til næste ver. af eksperten kommer på benene, så slipper jeg gladeligt de 20-30 kr. pr. md for at få lov til at banne folk fra de spørgsmål jeg opretter!
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 15:42 #10
cyberdude>> det var da utroligt så stresset du var... hvem i alverden har pisset på din sukkermad ??

Og jeg har ikke noget at blive bannet... ud fra din point statistik lader det ikke ligefrem til at der er megen hjælp at hente hos dig!
Avatar billede nebbelunde Nybegynder
05. december 2001 - 15:43 #11
danscape>

Hey brug Argosofts mailserver...Kan kun anbefales...
http://www.argosoft.com/applications/mailserver/download.asp
Ta´ pro versionen...

Fessor ta´ en slapper... ;?)

cyberdude> Kender desværre ingen, med mindre friserverplads. har pop3/smtp...
Avatar billede morpheus Nybegynder
05. december 2001 - 15:45 #12
Vil da godt yde en sådan service for dig !

Kontakt mig på hostmaster@d-net.dk
Avatar billede nebbelunde Nybegynder
05. december 2001 - 15:46 #13
Så fessor...Nu klapper vi lige hesten...

Manden bestemmer da selv hvad han skriver...

Måske skulle jeg lave et spørgsmål med en masse porno links..ville det pisse dig af?

;?)
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 15:48 #14
nebbelunde>> okay.. han må gerne skrive, men jeg må ikke??

og hvad har et spørgsmål med pornolinks med sagen af gøre?!?!?
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 15:48 #15
cyberfessor -> hmm jeg \"tjener\" da til dagen og vejen herinde!

jeg er ikke typpen der sider klistret til skærmen for at springe på spørgsmål så snart de dukker op!
Mangler jeg point til at kunne oprettet et spørgsmål så svare jeg på et par spørgsmål så jeg har lidt at ta af!

Jeg er TOTALT ligeglad med hvormange point jeg har, bare jeg har så jeg kan få hjælp når jeg står i situationen!

Jeg vil lige tage og afvise dit svar så jeg ikek oplever det jeg har prøvet 6-8 gange her på det sidste at når man trykker på udfør så bliver spørgsmålet accepteret & lukket!

Kommer der ikke andre/bedre forslag så siger jeg til at jeg gerne vil have et svar igen, og så får du point!!
Avatar billede nebbelunde Nybegynder
05. december 2001 - 15:53 #16
Nej det er DIG der må skrive hvad du vil....det er dit spørgsmål..Ikke fessors ;?)

det med porno var et HELT nyt spørgsmål uden for dit.. - Han mente bare vi skulle koncentrere os om spørgsmålet..

Klik her..spm til dig cyber http://www.eksperten.dk/spm/142813
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 15:55 #17
nebbelund>> nu er jeg da helt lost... nej, det her er ikke mit spørsgmål, det er cyberdude\'s.
Avatar billede nebbelunde Nybegynder
05. december 2001 - 16:00 #18
ok......

Damn, sikke noget jeg har rodet mig ud i ;?)

cyberdude har oprettet dette spørgsmål. så kan cyberfessor ikke brokke sig over hvad der skrives i spørgsmålet vel?
---
cyberdude>> hvad med at kigge på det link jeg har givet dig så vi kan få spørgsmålet lukket!
--

Den var lidt grov synes jeg...
Avatar billede nebbelunde Nybegynder
05. december 2001 - 16:05 #19
----
IRRELEVANT SPØRGSÅL TIL CYBER
----

Det her er mig og den går genne zoneedit.com

En ven ordnede det for mig

http://www.dk-hostmaster.dk/perl/Whois.pl?query=nebbelunde.dk&lang=da
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 16:11 #20
og hvad vil du så gerne vide?
Avatar billede nebbelunde Nybegynder
05. december 2001 - 16:47 #21
mit nic står alle steder...
og der er ikke andre end mig skrevet nogle steder.
Er det ikke en fejl de har overset?
Hvis man sa skal have to dns´er
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. december 2001 - 20:46 #22
hm det ved jeg faktisk ikke!
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. januar 2002 - 11:14 #23
fandt en mail server jeg kunne bruge.....
mdaemon
Avatar billede cyberdude Nybegynder
05. januar 2002 - 11:14 #24
morpheus vi deler...
Avatar billede morpheus Nybegynder
10. januar 2002 - 19:42 #25
takker