Avatar billede vin4you Nybegynder
05. december 2001 - 09:34 Der er 22 kommentarer

Hjemmeside

Jeg har lavet en hjemmeside om vin. Men der er ingen der ved at den findes. Hvordan gør jeg den \"kendt\". der der nogle steder man kan få gratis reklame
Avatar billede isl19960 Nybegynder
05. december 2001 - 09:41 #1
Du kan registrere den på søgemaskiner...

Kig evt. her...  http://www.submit-it.dk/
Avatar billede -sofus- Nybegynder
05. december 2001 - 09:43 #2
Der var jo nogen som havde en internet side, som tog nogle dykker dragter på med url til siden og brød ind i Big Brother huset
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
05. december 2001 - 09:46 #3
-sofus- jeg er klar *G*
Avatar billede perj Nybegynder
05. december 2001 - 09:47 #4
Du skal også sørge for dine meta-tags er korrekte:
http://www.metamaten.dk/
Avatar billede -sofus- Nybegynder
05. december 2001 - 09:48 #5
john > problemmet er at der ikke er nogen der ser BB 2.0
Avatar billede holgerd Nybegynder
05. december 2001 - 09:49 #6
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
05. december 2001 - 09:50 #7
DU kan enevtuelt bytte links med andre vinsider, du kan registere dig hos, jubii, yahoo, google o.s.v. du kan oprette dig hos chart og andre hitliste services..

Fælles for dem alle er oftest at er det gratis forsvinder du i mængden, med mindre du har en rigtig god side (en rigtig rigtig god side), du kan købe plus-link og hvad det hedder altsammen, men de har det til fælles at du bliver lidt mere synlig på disse sider.

Med det er generelt ikke nemt at blive kendt - hvorfor tror du at firmaer som fx letsbuyit.com er på røven efter at have brugt over 1 mia. kroner på indkøringsfasen herunder tv reklamer..
Avatar billede peter_nordenbaek Nybegynder
05. december 2001 - 10:26 #8
Du kan også benytte diverse banner-servicer: www.banner.dk
www.danban.dk
Avatar billede cdc Novice
05. december 2001 - 10:30 #9
the hard way...Tilmeld dig alle søgemaskiner, eller betal dig fra det. Vedr. banner så er jeg imod det, da det ødelægger sidens design/grafik.

/cdc
Avatar billede kalkunen Nybegynder
05. december 2001 - 18:10 #10
Du skal sætte metatags ind på din side Mellem <head> koderne:
<meta name=\"DISCREPTION\" content=\"beskrivelse af siden\"><meta name=\"KEYWORDS\" content=\"Søgeord\">
<meta name=\"AUTHOR\" content=\"forfatter\">

/Kalkunen
Avatar billede vin4you Nybegynder
05. december 2001 - 21:38 #11
kalkunen> Hvad har det med sagen at gøre
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2001 - 21:41 #12
vin4you er en fusker...
Avatar billede cdc Novice
06. december 2001 - 17:55 #13
hvad mener du el_barto....??? ( må uddybes ! )

/cdc
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 17:59 #14
Avatar billede cdc Novice
06. december 2001 - 18:29 #15
OK El_Barto--> Han ligger i mit \"ignorer\" arkiv. var ergeligt da jeg har siddet og lavet et logo til ham, som han nu ikke kan bruge.......
Så det skrotter jeg bare..........

Tak for oplysningen El_barto

/cdc
Avatar billede vin4you Nybegynder
07. december 2001 - 12:31 #16
jeg er ingen fusker. men jeg gider ikke til at forklare tingne en gang til så luk røve el lorte hovede
Avatar billede isl19960 Nybegynder
10. december 2001 - 08:31 #17
vin4you -> hvad med svarene du har fået - kan du bruge dem til noget ?
Avatar billede kalkunen Nybegynder
15. december 2001 - 23:44 #18
Hvad tror du!!! Nogle søgemaskiner bruger meta tags, så hvis man søger hos dem så finder man din side!!!

/Kalkunen
Avatar billede isl19960 Nybegynder
28. december 2001 - 11:54 #19
Skulle vi få lukket spørgsmålet ?
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. januar 2002 - 15:31 #20
??
Avatar billede cdc Novice
17. januar 2002 - 15:49 #21
vin4you er jagtet vildt her inde så jeg tror ikke du vil få et svar her, er vist også blevet anmeldt på et tidspungt.

/cdc
Avatar billede isl19960 Nybegynder
17. januar 2002 - 21:47 #22
Ok - jeg går bare mine åbne spørgsmål igennem engang imellem...

Det er bare synd at der ikke sker en sk*d ved at anmelde nogen... synd for eksperten.dk...