Avatar billede nobbod Nybegynder
05. december 2001 - 08:47 Der er 9 kommentarer

Word 2000 problemer

Jeg roder med en celeron 466 Mhz maskine med 64mb, win98 SE. Word 2000 (ikke hele officepakken) har været installeret og kørt fint i lang tid. Nu sker der det mærkelige at hver gang man prøver at åbne word, så går compen bare i stå og kommer med fejlmelding om at alle system recurser er opbrugt. Jeg har prøvet at afinstallere word og installere det igen, men det har ikke hjulpet. Jeg har også tjekket for virus, men her dukkede der heller ikke noget op.
Der er ikke nogen konflikter eller andet der kan lave rod. Er der nogen der kan hjælpe?? og jeg vil helst undgå at skulle formatere..
Avatar billede moebius Nybegynder
05. december 2001 - 09:02 #1
Har den gjort det længe?

Det kan være at der ikke er nok harddisk plads.(Til Swap)

Hvis du har for mange paramenter i din genvej til Word, kan det også gå ned!

Prøv at sætte mere RAM i din comp!
Avatar billede nobbod Nybegynder
05. december 2001 - 09:09 #2
den er lige begyndt på¨det og der er over 1 gb plads..
Avatar billede bundgaard Nybegynder
05. december 2001 - 09:10 #3
Sæt mere ram i.. :)
Avatar billede moebius Nybegynder
05. december 2001 - 09:14 #4
Ja. Der skal nok mere RAM i!
Avatar billede nobbod Nybegynder
05. december 2001 - 09:17 #5
det har virket fint i over et halvt år, og der er ikke blevet ændret noget i compen, og pludselig laver den dette nummer...
05. december 2001 - 09:18 #6
Jeg har lige haft det samme hos mig på en noget større maskine. Filen Normal.dot fyldte pludselig 5 Mb istedet for 26-100 kb. Så jeg sagde æv iforhold til indstillinger gemt i Normal.dot, og slettede den. Word opretter selv en ny igen ved start.
Check størrelsen på din Normal.dot fil, som nok er placeret her C:\\WINDOWS\\Application Data\\Microsoft\\Skabeloner
Avatar billede nobbod Nybegynder
05. december 2001 - 09:33 #7
jeg vil prøve disse ting, jeg vender tilbage med point..
Avatar billede mile Juniormester
05. december 2001 - 09:37 #8
Jeg er enig med Flemming - prøv at slette normal.dot.
17. december 2001 - 01:55 #9
nobbod>> hvornår ?