Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2000 - 13:38 Der er 3 kommentarer

Asus V3400 TNT og W2K

Jeg har et Asus V3400 tnt grafikkort, som jeg kører under mit W2K professionel og det virker også fint indtil, jeg starter et spil eller andre programmer der kræver DirecxtX understøttelse. Så gå computeren ned med en blå skærm og en henvisning til n4disp.dll altså driverfilen. Jeg har prøvet med både Asusdriveren og Nvidias egen og reaktionen er den samme i begge tilfælde.. Er der nogen der kan hjælpe mig da jeg snart går kold...
Avatar billede gnarf Nybegynder
29. marts 2000 - 14:58 #1
Ikke noget jeg ved meget om, men jeg har læst at nogle versioner af w2k har en fucked up version af directx 7 med, så måske du skulle prøve at geninstallere directx ?
Avatar billede ralta Nybegynder
31. marts 2000 - 15:07 #2
Jeg har selv haft præcis det samme problem med mit Asus Ge-force
og det eneste der hjalp var at installere driverne til NT 4.0.
håber det funker, B)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2000 - 15:39 #3
Update: Jeg har prøvet at udskifte kortet til et Asus TNT2 der virker fint i en anden maskine med windóws 2000, men kan problemet skyldes at det er en AMD K6-2 maskine? Jeg har nemlig intet problem på den anden maskine som er en Celeron...