Avatar billede megalw Nybegynder
04. december 2001 - 17:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manger topix

Hejsa - jeg er ved at lave en side til et legetøjs firma, se et udkastet her:

http://blarp.dk/lille-bjoern.dk2/

Se rimlig kedeligt ud i toppen ikke ?
Det jeg godt kunne bruge, var et pænere billede til toppen af siden.

Det skal indholde bamsen og logoet.
Bamsen og logoet skal være på hvid baggrund.

Ellers er der frit slag til at være kreativ på alle leder og kanter.
Avatar billede piratware Nybegynder
04. december 2001 - 17:48 #1
lytter
Avatar billede zhark Nybegynder
05. december 2001 - 01:10 #2
Når bamsen og logo skal med (med hv. bag) så\'er\'t svært! Skal der stå andet?
http://www.friserverplads.dk/zhark/bjoern-a.jpg
Avatar billede zhark Nybegynder
05. december 2001 - 01:11 #3
Ved heller ikke om det skal passe ind i det andet?
Avatar billede zhark Nybegynder
05. december 2001 - 01:14 #4
Jeg kan sku\' godt se det var... ik\' kreativ :)
Avatar billede uap Nybegynder
05. december 2001 - 03:29 #5
Hmm, jeg tænkte sådan på... Når det er noget du laver for et firma, kan man så tjene lidt på det? :-)

Her er mit forslag. \"UAP\" fjernes selvfølgelig hvis det har din interesse. Jeg har dog ændret på nogle farver, da jeg personligt synes det ser en hel del bedre ud når farverne passer sammen med logoet o.s.v.
Men det er bare et forslag. Jeg kan jo sagtens ændre farverne igen, hvis det er :)

http://www.friserverplads.dk/colordesign/bamsebjornf.jpg
Avatar billede zhark Nybegynder
05. december 2001 - 17:06 #6
Avatar billede megalw Nybegynder
05. december 2001 - 23:05 #7
Der gik for lang tid, fandt en anden til at lave det, desværre !