Avatar billede access-idiot Nybegynder
04. december 2001 - 11:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forespørgelser

Jeg har lavet en forespørgelse til at søge med. Den er satme grim.... Er det ikke muligt at lave noget desing på den. Evt. med noget baggrundsbillede ligesom med en formular ???
Avatar billede terry Ekspert
04. december 2001 - 11:55 #1
You say a \"forespørgelse\" (query in English) if that is what you mean then th eanswer is no :o(

But try making a form and use the query as the data source. Then you can use all the \"baggrundsbillede\" you like....
Avatar billede access-idiot Nybegynder
04. december 2001 - 12:10 #2
Hmm, det er der vel ikke så meget at gøre ved... Tak for svaret Terty...
Avatar billede access-idiot Nybegynder
04. december 2001 - 12:11 #3
Øhh, Terry ikke Terty...
Avatar billede terry Ekspert
04. december 2001 - 12:12 #4
:o) og selv tak!