Avatar billede theory Nybegynder
04. december 2001 - 03:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Apache og JaveScript-sager.

Hej læsere.

Jeg har et problem med at få en side med noget fancy mouse-over til at virke.
Det virker på www.leecha.dk/t35
men ikke på www.theory.dk/t35
Begge er Apache 1.3.2x og jeg har været ved at fedte rundt med permissions etc i mod_userdir tingen. Men det jeg ikke helt forstår er, at javascript vel skulle afhandles ved klienten.
Det jeg fisker efter er om der skal nogle specielle settings til i config. Hvis der er nogen, der har oplevet problemet, vil jeg blive kåd af at høre forslag til en løsning, eller andet der kan lede mig på vej :P
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 03:57 #1
Jeg er ret sikker på det ligger i www.leecha.dk/t35 og www.theory.dk/t35 ikke har samme script liggene :)

Det er derfor det ikke virker.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 03:58 #2
Vis du kigger på kilde koden på den ene har en 144 liniers kode og den anden har kun 133 ergo du mangle noget på den side der ikke virker.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 04:01 #3
Ok et eller andet et gået galt for den side der ikke virke der er en del af scriptet end oppe i <!--

og derfor en en god del af scriptet blevet til en kommentar istedet.
Avatar billede theory Nybegynder
04. december 2001 - 04:06 #4
Hmmm... kan det have så meget at sige, hvordan filerne bliver uploadet? (jeg har ikke selv uploadet til leecha.dk)
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 04:08 #5
Hvordan uploadede du da?
Avatar billede theory Nybegynder
04. december 2001 - 04:11 #6
via ftp ascii-mode.
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 04:12 #7
ok burde da ikke ske noget ved. prøv og upload filen igen.
Avatar billede theory Nybegynder
04. december 2001 - 04:13 #8
GRIMT!
Det virkede ved binary...
tak fordi du gad \"debugge\" :P
Avatar billede snigermunken Nybegynder
04. december 2001 - 04:13 #9
Så lidt :)