Avatar billede kldk Nybegynder
04. december 2001 - 00:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gameport / Joystick

Mit joystick fungerer ikke - men når jeg sletter
det i enhedshåndteringen og genstarter fungerer det fint indtil næste gang jeg starter, så må jeg igen slette det i enhedshånteringen og genstarte for at det virker.!?
Lydkort: Aureal A3D Vortex AU8810
Avatar billede bone Nybegynder
04. december 2001 - 00:32 #1
Styresystem?
Avatar billede kldk Nybegynder
04. december 2001 - 00:34 #2
Win98 2. edi.
Avatar billede cdk Nybegynder
04. december 2001 - 22:48 #3
har du indstalleret de drivere der følger med?
Avatar billede kldk Nybegynder
05. december 2001 - 00:00 #4
ja
Avatar billede zetrograde Nybegynder
05. december 2001 - 11:02 #5
Opdater dine drivere til Joysticket!!

Opdatér også din Win 98 S.E. fra Microsoft\'s hjemmeside. Bare hent alle opdateringer.

Win98 har været kendt for at \"smide\" sine opsætninger, så det kan være at en opdatering vil hjælpe.

En anden løsning kan være denne: opdater dine VXD filer i 98. Se under enhedshåndtering under alle dine enheder og se hvilke vxd filer der bliver brugt. Hvis der står, at den bruger vmm32.vxd, så er dette noget SNOT. Bagefter står der i parantes en anden VXD fil. Det er denne VXD fil du skal bruge. Denne VXD fil kan du finde i dine cabs filer under win98_50.cab i Win 98 S.E.
Der er ca. 8-9 vxd filer der skal kopieres ind i C:\\Windows\\system (Hvis ellers C:\\ er hvor du har installeret Win98).
Nogle af de VXD filer du skal bruge er som følger:
ntkern.vxd, vcomm.vxd, vfladt.vxd, vmouse.vxd, configmg.vxd, vdd.vxd
Der er nogen stykker endnu, dem kan jeg ikke umiddelbart huske i hovedet. (Jeg sidder pt på en W2K maskine, så jeg kan ikke kontrollere dette).

Håber dette hjælper. VXD filerne er vigtige i alle henseender.
Avatar billede kldk Nybegynder
06. december 2001 - 14:05 #6
Så hjalp det, efter opdatering af Win98,
og reinstallation af lydkort igen - igen.
Hvad det præcist var der gjorde det ved jeg ikke,
men nu virker det fint - så derfor tak for hjælpen
Avatar billede zetrograde Nybegynder
07. december 2001 - 15:38 #7
No problemo !

:)