Avatar billede redbaron Nybegynder
03. december 2001 - 22:29 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

winME og 2000 server på samme pc

Ved nogen om det er muligt at have både win2000ME og 2000 server på samme maskine. Hvordan vælges det ønskede styresystem, i givet fald, ved opstart.
redbaron
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 22:33 #1
installer winme først - win2000 til sidst så oprettes automatisk en bootmenu :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 22:33 #2
På hver sin partition - så er det også nemmere at fjerne et af dem på et tidspunkt
Avatar billede smiske Nybegynder
03. december 2001 - 22:33 #3

Det bedste er at partitionere din Harddisk og lægge hvert sit styresystem på hver sin partition.
Du installere først Win ME derefter Win2000 Server, så finder win2000 selv ud af der er et andet system og laver en boot manager så du kan vælge under opstarten hvilket du vil bruge :o)

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
03. december 2001 - 22:35 #4

John Stigers>> Nu er jeg ved at være træt af du kommer først konstant.*gg* Denne gang snød du mig med IGEN med cirka 30 sek.*LOL*

//Henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 22:37 #5
smiske> *lol* uhyggeligt :)
Avatar billede smiske Nybegynder
03. december 2001 - 22:41 #6

John Stigers>> Træls er det ord der falder mig ind.*LOL*

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
03. december 2001 - 22:42 #7

John Stigers>> Om ikke andet er vi da enige hele tiden.*GG*

//Henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 22:42 #8
Træls er det helt rigtige udtryk :) - kan høre at du så er jyde ligesom mig :)
Avatar billede smiske Nybegynder
03. december 2001 - 22:44 #9

John Stigers>> Jeg har Jydske aner, men er nu konveteret til ærkekøbenhavner.*gg*

//Henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 22:51 #10
ok - her er et lige modsat - måske det er derfor jeg er hurtigere end dig :) *rofl*
Avatar billede smiske Nybegynder
03. december 2001 - 22:53 #11

John Stigers>> HA HA HA......den dårlige humor  har du også taget til dig kan jeg høre.*GG*

//Henrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 22:55 #12
*lol* nå du, jeg smutter. Kan du hygge dig :)
Avatar billede smiske Nybegynder
03. december 2001 - 22:56 #13

John Stigers>> Samme her, hygge hejsa :o)

//Henrik