Avatar billede piratware Nybegynder
03. december 2001 - 19:12 Der er 4 kommentarer

redigeringled

jeg leder efter et freeware program hvor jeg kan klikke et stykke af en divx og vcd film og såtte et billede ind der er i et vis stykke tid og så begunder filmen og jeg leder også efter et program hvor man kan fjerne det grimme tekst der er nogle der har sadt ind under rippingen

programmet skal værenæmt at bruge
Avatar billede piratware Nybegynder
03. december 2001 - 19:34 #1
findes son et ikke???????? skal jeg sætte fler point på??????????????
Avatar billede piratware Nybegynder
03. december 2001 - 20:26 #2
er det næmmere hvis jeg siger det behøves ikke at være freeware så må jeg jo ofre mig
Avatar billede krofar Nybegynder
03. december 2001 - 21:12 #3
Adobe Premiere mener jeg kan.
Har det selv, men har ikke tid til at tjekke efter nu.
Avatar billede spaden&kiogesen Nybegynder
08. december 2001 - 20:14 #4
hvis du gad og stave ordenligt så ville folk måske kunne læse det. =)