Avatar billede kapsel Nybegynder
03. december 2001 - 19:06 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Netto\'s Denver DVD-211

Jeg har købt en Denver DVD-211, men har lidt problemer med den mht. afspilning af SVCD. Når jeg spoler lidt frem og tilbage og bruger pause, så ryger den ud af synkronisering..

Hvad kan man gøre ved det? Lidt trist effekt at lyden ikke passer til billedet.
Avatar billede coolby Nybegynder
03. december 2001 - 19:11 #1
Den har jeg også købt og der sker ikke noget ved mig.. Måske du skulle få den byttet..

//CoolBy
Avatar billede lassebm Nybegynder
03. december 2001 - 19:12 #2
Damn man der er mange der har problemer med dem! Men kender da også nogen der ikke har nogen problemer!
Avatar billede kapsel Nybegynder
03. december 2001 - 19:13 #3
Tvivler på det hjælper noget

Har du prøvet at gå amok med at spole frem og tilbage, bruge pause, holde pauser, starte igen, og såddan?
Avatar billede coolby Nybegynder
03. december 2001 - 19:18 #4
sagde du SVCD hvad det nu det er
Avatar billede kapsel Nybegynder
03. december 2001 - 19:19 #5
SuperVCD

VCD i variabel bitrate
Avatar billede coolby Nybegynder
03. december 2001 - 19:22 #6
ok sorry læste forkert..
troede der skod DVD men det kan jo ske..
Avatar billede skov_p Praktikant
03. december 2001 - 22:16 #7
(Lytter)
Er det ellers en ok afspiller? Jeg ved godt at man ikke kan forlange meget til de penge men El-Giganten havde en til 1200 hvor der i annoncen stod \"Billedet afviger noget\" Det kan jo købes for billigt.
Avatar billede kapsel Nybegynder
03. december 2001 - 22:20 #8
Den virker ganske udemærket.. Har ikke prøvet DVD\'er deri, kun cirka 6 SVCD\'er og nogle VCD\'er og det virker fint, bortset fra man ikke skal spole frem og tilbage for meget :p
Avatar billede leasy Nybegynder
04. december 2001 - 13:24 #9
problemet er bla. at der ikke er ret mange dvd afspillere som kan afspille en svcd godt nok, den er i mindre fps end en almindelig dvd derfor kan man ikke spole helt flydende.
Avatar billede kapsel Nybegynder
06. december 2001 - 12:43 #10
Nå.. ingen brugbar løsning, stinker jo lidt :(
Avatar billede staz Nybegynder
07. december 2001 - 12:34 #11
Der er kun en løsning på det problem... Køb en ordentenlig DVD.

Hvis i køber de DVD´ er som tit er på tilbud, er det mange gange fordi de er på test stadiet endnu. Derfor er de på rebat. Så er det svære og få byttet den.

---- Staz ----
Avatar billede leasy Nybegynder
07. december 2001 - 13:52 #12
og hvad er så en ordentlig DVD ???
Avatar billede kapsel Nybegynder
07. december 2001 - 15:03 #13
haha staz
Avatar billede clausga Nybegynder
09. januar 2002 - 23:43 #14
Ordenlig dvd er THOMSON, NAD, DENON se mere på www.hifiklubben.dk
Avatar billede jazzper22 Nybegynder
11. januar 2002 - 10:35 #15
Så var det bare lige det at Thomson stinker for vildt og at NAD og Denon Hverken er kodefri eller ka afspille MP3 så det er bare dejligt...og så koster de en FORMUE og er IKKE pengene værd!! Jeg har selv en SONY og en Denver 311 og Denver\'en er klart at foretrække :-)
Avatar billede jazzper22 Nybegynder
11. januar 2002 - 10:37 #16
Det skal hertil siges at jeg har givet 1900,- for min Denver og 2900,- for min SONY
Avatar billede great Nybegynder
11. januar 2002 - 11:09 #17
Er der nogen der ved, hvorledes man opgraderer sin pro logic forforstærker (jeg har en Denon AVP-5000 og en tilhørende femkanals effektforstærker PAV-5000 fra Denon) til AC-3 input?
Avatar billede clausga Nybegynder
13. januar 2002 - 14:44 #18
> Jazzper22 Jo det kan afspille mp3 og det koster ikke en formue og billede og lyd er klart bedre end Denver og Sony..... Og kodefri bliver det med et par tryk på fjernbetjeningen....
Avatar billede ekim Nybegynder
13. januar 2002 - 14:56 #19
Jeg har samme problem... Den VCD jeg bruger stopper på 6 sekunder og der er intet billede. Den genkender dog CD\'en som VCD på DVD\'ens display.
Avatar billede clausga Nybegynder
13. januar 2002 - 15:01 #20
Jae min virker bare og det er en Thomson.... ;)
Avatar billede bab Nybegynder
23. januar 2002 - 15:24 #21
SVCD og Sync.
Der er ikke noget i vejen med din Denver DVD. Det kommer an på hvordan SVCD er Mpeg'et. Uden at gøre det for teknisk har det noget med GOP og IPB at gøre.
Jeg kender mange der har Denver både 311 og 211.
Audio sync er ikke et DVD afspiller problem som sådan, med et enkodningsproblem. Hvis din film er i NTSC kan det nogle gange hjælpe at sætte din afspiller til dette, hvis altså dit TV kan klare NTSC.
Jeg arbejder selv meget med MPEG, både MPEG1 og 2 og tro mig der er mange faldgruber.