Avatar billede funkeychicken Nybegynder
03. december 2001 - 19:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er det ulovligt

er det ulovligt at oprette en chat og tilbyde sine besøgende den hvis det ikke er en man selv har lavet.
JEg vil nemlig gerne have den funktion at man kan oprette en chat, hvorefter chattens info ryger ind i en mysql database. er det ulovligt at gøre det.
Avatar billede neproxi Nybegynder
03. december 2001 - 19:08 #1
Det kommer an på om vedkommende der har lavet systemet har copyright på det vel
Avatar billede vladimirr Nybegynder
03. december 2001 - 19:16 #2
neproxi: Man har ALTID copyright på sit værk (chat f.eks.) UANSET om man skriver det på den eller ej.

Hvis man tilgengæld skriver at værket (f.eks. chatten) er freeware, så må du næsten gøre hvad du vil med den.

//Anders
Avatar billede rocekiller Nybegynder
03. december 2001 - 19:45 #3
vladimirr> Vel ikke hvis man skriver at man ikke tager copyright på det.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
03. december 2001 - 19:57 #4
rocekiller : Jamen så er der jo heller ikke copyright på det, men man skal så være sikker på at det er lavet af vedkommende !

Men som sagt er der copyright på ALT medmindre andet er angivet