Avatar billede silas Nybegynder
03. december 2001 - 14:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd med skratten - SB Live

Hejsa

Jeg har et Sb Live bulk kort, det første billige live kort der kom, og det har virket rigtig dejligt indtil nu. Efter et mindre sammenbrud på min computer er der nu begyndt at komme en irreterene skratten, hver gang der kommer kraftig bass. Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt, for det er ikke højtalerne, dem har jeg testet. Kan der være sket et eller andet med kortet, eller nogen der har prøvet noget lignene, som har en løsning?
Avatar billede guiron Nybegynder
03. december 2001 - 14:48 #1
Der kan muligvis være sket noget med kortet, men det er højst usandsynligt.

Du skulle næsten prøve at opdatere driverne til det og se om det hjælper, hvilket man kan håbe på. Du kan finde dem her: http://www.americas.creative.com/support/files/download.asp?centric=107

/Guiron
Avatar billede fredelu Nybegynder
03. december 2001 - 14:56 #2
sidder stikket ordenligt i ?
Avatar billede guiron Nybegynder
03. december 2001 - 15:06 #3
:)
Avatar billede silas Nybegynder
03. december 2001 - 15:45 #4
Heh efter dl af drivers, crash af computer, reinstall og gendanelse virkede det pludseligt...:D
Avatar billede andreasw Nybegynder
03. december 2001 - 17:25 #5
har og har haft samme problem.
\"Digital Output Only\"
Hvis du slår det til, skratter det som bar\' fan\'
Er det slået fra, ingen problemer.
Jeg har endnu ikke fundet noget svar/løsning på dette problem.
Creative i Danmark benægter det fuldstændigt, og giver al tid højtalerne skylden. (De aner ikke hvad de snakker om!)

Men nu har jeg efterhånd set det på snart seks SBlive 1024 kort, testet med alverdens drivere, Liveware version dit og dat.
Eneste løsning er at slå digital output fra!
Andreas
Avatar billede silas Nybegynder
03. december 2001 - 21:17 #6
Det var dog ikke problemet i mit tilfælde, har rodet med det også...