Avatar billede bornholmerne Nybegynder
03. december 2001 - 11:30 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Billigste sted at leje en Mercedes sprinter ALU ???

En flytning står for døren og vi leder efter det billigste tilbud på en \"flyttebil\" der kan tage 10 kubicmeter...
Har kigget en pæn del steder på nettet og vi kan ikke hitte rede i dem mere...
Nogen der kan hjælpe ??

Bilen skal på en énvejs rejse fra Rønne til Nyk. F. ...
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
03. december 2001 - 11:30 #1
Hov ... 17 kubicmeter var det... undskyld
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. december 2001 - 11:35 #2
Hvis du vil have en bil fra rønne, kan det være at jeg kender en du kan låne en af billigt. Den skal jo så bare køres tilbage til rønne.

Hvor meget er du indstillet på at betale?

Jeg har umidbart ikke det store indtryk af hvor meget 17 kubicmeter er, men det er vel bare sådan en \"mellem\" lastbil..(?)
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
03. december 2001 - 11:39 #3
Problematikker er at den skal køres på lille kørekort :(
Og der er et budget på 4.000,- til det.
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2001 - 11:40 #4
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2001 - 11:41 #5
Ups ............. www.lejetlig.dk
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. december 2001 - 11:44 #6
Det vil altså sige en stor varevogn. Jeg kender en der har en grumt stor ford der nok skulle kunne indeholde de ønskede kubicmeter.

Den er dog indrettet med et par reoler der lige skal skrues af, men er det noget der har interesse? for så kan jeg da lige høre ham ad om han er interesseret.
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
03. december 2001 - 11:48 #7
Har lige snakket med \"Avis\" i rønne ..... et tilbud på 3700,- med forsikringer og det hele...

Og vi skal ikke køre den retur til Rønne :)

Ellers mange tak for tilbuddet runeevers :)
Avatar billede 3z Nybegynder
03. december 2001 - 12:54 #8
Hvad med 3x34 - har du prøvet dem?!
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
01. januar 2002 - 22:29 #9
Avis var billigst. Undskyld det sene accept :(
I får alle point.....