Avatar billede mystico Nybegynder
27. marts 2000 - 23:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forvandling af tekst !

Hej !

Hvordan forvandler man en Tekst til en anden tekst.

kan ses på www.jackals.dk - hvor Accessing skifter til Processing

Hvordan laver jeg det ???

Avatar billede allandk Nybegynder
28. marts 2000 - 00:28 #1
Du skriver bare den ene tekst i én keyframe, den anden tekst i en anden keyframe, markerer begge tekster og trykker Ctrl+B (Break Apart) og laver derefter en Shape-tweening mellem de to keyframes.

ab:)
Avatar billede mystico Nybegynder
28. marts 2000 - 19:51 #2
Tak det funker - eller lille ting mere hvordan laver man en flash film der fylder hele skærmen når den startes -

har fået et par stykker via mail med en eller anden sjov ting - nogen af dem fylder hele skærmen - hvordan laver jeg det ??