Avatar billede cyberlsn Nybegynder
02. december 2001 - 16:18 Der er 18 kommentarer

3D-programmer

Hvor kan jeg downloade nogle Delphi-kode-eksempler, på programmer, der minder lidt om Maya/3D-Studio?
De behøver ikke at være vildt avancerede, bare så man kan sammensætte sine egne figure etc. Plus, at kildekoden + evt. componenter følger med!

Avatar billede darkside Nybegynder
02. december 2001 - 16:21 #1
Hmmm lær dog forhelvede at lave din egen software istedet for at stjæle andres....
Fucking lameazz!
Avatar billede maxium Novice
02. december 2001 - 16:23 #2
darkside> Så lær da forhelvede at slappe af
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
02. december 2001 - 16:23 #3
Jeg ved ikke hvordan man gør, derfor vil jeg gerne have nogle eks. på, hvordan man programmere sådanne 3D-programmer.
- og hvis du ikke kan svare på spørgsmålet, så hold for helvede din kæft!
Avatar billede darkside Nybegynder
02. december 2001 - 16:26 #4
Uha LSN stor i kæften, ja ja det er jo ikke noget nyt...
Tror du seriøst at folk de ligger 3D programmer online med source hvis bare det kan lidt?? nej vel....
Der findes en pæn del sider på nettet hvor du kan lære om 3D og delphi..
Og btw maxium, luk lige...
Avatar billede maxium Novice
02. december 2001 - 16:36 #5
darkside> luk selv!
Avatar billede darkside Nybegynder
02. december 2001 - 16:39 #6
uhhhhhh....maxium
LSN, prøv at søg på google efter 3D og Delphi...
Avatar billede maxium Novice
02. december 2001 - 16:41 #7
darkside> uhhhhhh
Avatar billede maxium Novice
02. december 2001 - 16:42 #8
darkside> hvad mener du med LSN
Avatar billede darkside Nybegynder
02. december 2001 - 16:47 #9
Cyberlsn = LSN som han var kendt som før på nettet....
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
02. december 2001 - 16:57 #10
darkside > Du er sq så dum at høre på, at det er til at brække sig over!
Hvis du bare gad at holde din kæft, hvis du ikke kan svare på spørgsmålene, vil det sq være dejligt!
uhhh... darkside gjorde mig bange. Nu ryster jeg i bukserne... uhhhhhh *NOT*

- darkside > Lige en ting til:
Nu findes der jo over 100.000 3D-programmer i denne verden. Derfor er 3D-programmering jo ikke noget hemmeligt og man kan derfor roligt lægge denne viden, samt eksempler på 3D-programmering ud på nettet til private.
- derfor er det kun store programmer som 3D-studio Max og Maya, der kan overleve!
- så ja, jeg tror på, at firmaerne godt tør lægge source-koderne ud til nogle af deres 3D-programmer, da 3D-programmering ikke er noget hemmeligt!

Avatar billede cyberlsn Nybegynder
02. december 2001 - 16:58 #11
>> darkside> hvad mener du med LSN
Maximum, det er nok fordi jeg før har heddet LSN.

Avatar billede justincase1089 Nybegynder
02. december 2001 - 21:52 #12
Sikke positive vibrationer der er herinde (så bliv dog voksne :))
Avatar billede zerohero Nybegynder
03. december 2001 - 09:26 #13
Jeg har lige svaret i et andet spørgsmål omkring emnet der var oprettet af dig... Nå men jeg har faktisk nogle eksempler koder du kan få (mod en lille smule betaling selvfølig, da det har taget mig omkring et ½ år at udvikle). Jeg kan sende dig en exe fil så du kan se hvad det er (så du ikke køber katten i sækken) og derefter få sendt kilde-koden, ellers gør hvad jeg har anbefalet i dit andet spørgsmål...

ZeroHero
Avatar billede unclebug Nybegynder
04. december 2001 - 16:59 #14
*fnis*
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2001 - 18:34 #15
- barnligt
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
05. december 2001 - 16:52 #16
Man tvivler lidt på statistikken over Ekspertens gennemsnitsalder, når man ser den her slags tråde....
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
05. december 2001 - 19:03 #17
zerohero > Send it to:
CyberLSN@skovmosoft.nameplanet.com
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 19:14 #18
puddelundercover  : HiHi