Avatar billede lindsepigen Nybegynder
02. december 2001 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Ny virus eller hvordan?

Hejsa,
Jeg har her de sidste dage fået nogen underlige mails fra folk jeg ikke kender. De har alle emnet Re: og indeholder åbenbart en fil, der kan hedde noget med blabla.mp3.pif eller noget i den dur. Microsoft Mediaplayer åbner disse med det samme, men siger så at lydformatet ikke passer. Når jeg så lukker Mediaplayeren er denne velkendte Gem som el Åbn - dialogboks der som sædvanligt i Outlook 2000. Jeg vælger selvfølgelig annuller, og sletter mailsene, der sjovt ikke ser ud til at índeholde en vedhæftet fil iflg mailprg. Er der nogen der har hørt om dette før eller hvordan?
Avatar billede egede Nybegynder
02. december 2001 - 16:03 #1
Avatar billede realone Nybegynder
02. december 2001 - 16:04 #3
Avatar billede lindsepigen Nybegynder
02. december 2001 - 16:12 #4
Fint nok, men som jeg læser det, er der ikke rigtig noget at gøre andet end at geninstallere hele møget? Eller er der nogen der har prøvet nogen af de værktøjer som der bliver skrevet om i http://www.eksperten.dk/spm/141229 ?
Avatar billede egede Nybegynder
02. december 2001 - 16:13 #5
spørg derinde
Avatar billede egede Nybegynder
02. december 2001 - 16:42 #6
tak for point :-)
Avatar billede realone Nybegynder
02. december 2001 - 17:49 #7
Takker for points :)