Avatar billede gaunt Nybegynder
02. december 2001 - 00:06 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Chat i ASP

Hejsa Folks.
Jeg er i en situation hvor jeg skal bruge en chat til min hjemmeside.

Der er følgende krav til chatten:
- den skal kunne rettes i farver og fonte, til at passe ind i mit design
- der skal være kick/ban function
- der skal være bruger-registration
- der skal være mulighed for at logge på som admin / co-admin.
- der skal være mulighed for at chatte privat

Ellers er der ikke så meget at sige, bortset fra at det ikke behøver være flere chatrum.
Avatar billede gaunt Nybegynder
02. december 2001 - 00:07 #1
Hov! Der må heller ikke under nogen omstændigheder være bannere / reklamer sat ind.
Avatar billede keysersoze Guru
02. december 2001 - 00:22 #2
den klart bedste gratis chat du kan få er;

http://www.tdaugaard.dk/x/easychat-2.5.1-mdb.zip

hvis denne ikke tilfredsstiller dine behov er der kun to muligheder tilbage; 1 - du laver den selv... 2 - du betaler kassen
Avatar billede gaunt Nybegynder
02. december 2001 - 00:25 #3
Kigger på den
Avatar billede johndoe Nybegynder
02. december 2001 - 13:27 #4
Hejsa Gaunt.

Du kan sagtens få en chat der lever op til dine
krav på www.netcoders.dk eller www.activeserverpages.dk prøv det eller søg lidt på www.google.com held og lykke!
Avatar billede gaunt Nybegynder
02. december 2001 - 17:53 #5
John Doe : Har været på begge sider og kigge, men tak for forslaget :-)

Tak til jer begge.. deler points imellem jer.