Avatar billede f_rollo Nybegynder
01. december 2001 - 21:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Overclocking af ADM

Hej alle.

Jeg har en ADM duron 800 mzh processor der skal clockes.

Det skulle kun lade sig gøre med en blyantstreg det rigtige sted, men hvor...?

Er der nogen der kan beskrive det MEGET detaljeret eller henvise til et billede af det...?

- Rollo
Avatar billede f_rollo Nybegynder
01. december 2001 - 22:00 #1
PS. Hvor meget er det muligt at clocke den op til.

Jeg har det rigtige blæserudstyr der kan tage op til 1500 mzh.
Avatar billede f_rollo Nybegynder
01. december 2001 - 22:51 #2
men..øhhhhh
I svarere bare når i får lyst ikke...?
Avatar billede f_rollo Nybegynder
01. december 2001 - 22:53 #3
PS: ADM skulle selvfølgelig have været AMD. Det var en lille stavefejl...

Lad den nu endelig ikke forhindre jer i at besvarere mit lille spg.

Hvis det er fordi der er afsat for få point så skriv det i stedet for at ignorerer spørgsmålet.
Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
02. december 2001 - 02:54 #4
http://www.overclocking.dk/asp/views.asp?id=198&table=artikler

http://www.overclocking.dk/asp/views.asp?id=197&table=artikler

Jeg har ikke selv læst det eller forstand på det, men jeg tror det er det du søger...:)
Avatar billede harpocrates Nybegynder
03. december 2001 - 15:11 #5
Hvis du bruger en alm. blyant, kan det være at du skal tegne dem op en gang i mellem!
- men det er ikke så tit!

- du skal bare kortslutte L1 broerne.. Dette gøres ved at tegne en blyant streg over dem.
      - de skal ikke røre hinanden

[harpocrates]
Avatar billede f_rollo Nybegynder
03. december 2001 - 15:36 #6
  .
.-.

Sidder L1 broerne ikke lidt som det her(.) og så blyant det var der er streger(-)

Hvad er det så lige man gør inde i bios\'en bagefter.
Der er en funktion der hedder \'Frequency/Clock Control\', men når jeg går derind og sætter tingene op sker der ikke noget og der står OFF ud for næsten alle tallene...

Mit mobo er et Asus
Avatar billede rebus Nybegynder
03. december 2001 - 23:14 #7
hvilket bundkort har du? model...
Hvis det er et gammelt bundkort skal du finde din manual og i gang med at flytte jumpere.
Det er for lidt point hvis du vil guides igennem det;-)
Avatar billede rebus Nybegynder
03. december 2001 - 23:15 #8
Men jeg vil også råde dig til at læse nogle af de mange artikler der findes på www.overclocking.dk
Avatar billede nesral Nybegynder
08. december 2001 - 21:53 #9
du bør bruge en conductive pen til at tegne streger med det er klart det bedste....

duron 750
7.5*100

7.5*133
Avatar billede zenit Nybegynder
09. december 2001 - 16:08 #10
Du kan se på http://overclockers.cssftware.com/cpudb/index.cfm
hvor meget andre har fået deres AMD 800 MHz Duron op på.
De højste er 1000 MHz.
Avatar billede darkside Nybegynder
17. december 2001 - 20:26 #11
Der er faktisk en på den side har har fået en Duron 800 op på 1400 Mhz..
Avatar billede f_rollo Nybegynder
16. januar 2002 - 12:41 #12
Jeg har droppet det, men tak for svarerne