Avatar billede rasmuss Nybegynder
01. december 2001 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

AktiveX - Button.

Hej.

Jeg skal til at lave min egen command button, så jeg vil gerne have en eller anden til at lave den for mig, som en aktiveX, så jeg kan se hvordan man laver den.

Send til:
rasmuss@jubiimail.dk

mvh Rasmus.
Avatar billede sjh Nybegynder
01. december 2001 - 17:31 #1
Avatar billede ea_data Nybegynder
02. december 2001 - 11:30 #2
Du kan også prøve dig lidt frem. Der findes en Wizard til fremstilling af ActivX komponenter i Visual Basic. Du skal vælge Add ins i menulinien og herefter vælge Add in manager. Her får du så mulighed for at vælge forskellige wizards. Dobbelt klik på vb5 activX ctrl interface wizard. Herefter kan du bruge denne wizard til at fremstille din kontrol med. Det gør arbejdet en hel del lettere. Du vælger nu new project og ActiveX control og under Add ins vælger du så ActiveX  wizard. Herefer følger du blot instruktionerne.
Avatar billede ea_data Nybegynder
02. december 2001 - 11:34 #3
vb5 skal være vb6
Avatar billede rasmuss Nybegynder
03. december 2001 - 18:04 #4
Sjh det virker jo fantastisk, men jeg forstår ikke hvad der sker!.

Den virker rigtig godt, og du får også pointene, men jeg ville jo gerne selv kunne lave en!

>Magic Star<
Avatar billede sjh Nybegynder
03. december 2001 - 22:50 #5
Ja der er jo lidt API kode som ikke altid er til at forstå. :-)
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 15:32 #6