Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2000 - 09:42 Der er 6 kommentarer

Computeren fryser i word

Hvordan kan det være at min computer fryser i word. Når jeg vil markere en tekst og derefter trykker "delete"? Jeg kan sagtens slette tekst ved at trykke delete flere gange efter hinanden.
Kan det være noget med ram, harddisk eller windows??
version: win98
intel 2 233mhz
Avatar billede timeless Nybegynder
06. april 2000 - 16:17 #1
Det har ikke noget med hverken din hardware at gøre (så skulle det da være defekt).

Ved ikke hvad det ellers kan være :/
Avatar billede timeless Nybegynder
06. april 2000 - 16:18 #2
hverken din hardware??

Bare se bort fra mine fejl :)
Avatar billede nygse Nybegynder
19. april 2000 - 13:57 #3
Hvilken version af Word anvender du??
Vi har mange problemer med anvendelse af Office 2000 på Windows 98 maskiner.
Der kommer hele tiden skrivebeskyttelsesfejl og Word hænger osv.
Det er ret fustrerende
Avatar billede henrikudsen Nybegynder
03. maj 2000 - 13:04 #4
Jeg har før set det problem med at Word hænger ... i mit tilfælde var det pga. en printerdriver - så prøv eventuelt at skifte den. Det hjalp for mig :D
Avatar billede nuna Nybegynder
04. maj 2001 - 03:21 #5
prøv at køre scandisk /all efter genstart af maskine i dos, når den er færdig kører du scanreg /fix stadig fra dos, herefter genstarter du windows og går ind i programmer --> tilbehør --> systemværktøjer og starter scandisk med et hak ud for automatisk udbedring af fejl og fuldstændig.

Jeg si\'r dig det virker garanteret! :-)
Avatar billede nuna Nybegynder
29. maj 2001 - 16:55 #6
Jeg fik næsten samme problem, så søgte jeg efter normal.dot, og slettede den og genstartede word, det hjalp.

nuna