Avatar billede neo-art Nybegynder
30. november 2001 - 22:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lås mappe

Er det muligt i win 98 at sætte adgangs kode på en mappe i stifinderen???
Avatar billede reg_guy Nybegynder
30. november 2001 - 22:31 #1
hmmm, der findes en hel del programmer til at skjule mapper, hvis det er fint nok... www.tucows.com søg efter folder lock eller hide folders prøv også www.cnet.com
Avatar billede reg_guy Nybegynder
30. november 2001 - 22:32 #2
jeg finder lige noget til dig imens
Avatar billede danscape Nybegynder
30. november 2001 - 22:33 #3
Jepper! Gå ind på www.script.dk og find et JavaScript password system der kører i en JavaScript prompt... sæt denne ind i HTML koden på mappen... den bruger jeg selv og det kører perfekt ;)
Avatar billede danscape Nybegynder
30. november 2001 - 22:34 #4
Ehhhh.... det her stinker af snyd og bedrag?!?!?
Avatar billede danscape Nybegynder
30. november 2001 - 22:37 #5
req_guy smider et link til Tucows og bingo, så får han liiiige pludselig 60 point??!?!

Nogen der kan give mig en forklaring på dette?

Tak!
Avatar billede reg_guy Nybegynder
30. november 2001 - 22:44 #6
Hvem skal du holde ude ?? (så jeg ved hvor proffesionelt dit program skal være)
Avatar billede danscape Nybegynder
30. november 2001 - 22:51 #7
Hæhæ... \"Snyd?? Vi snyder ikke... lad os tale om noget andet... hoho!!\"

....
Avatar billede reg_guy Nybegynder
30. november 2001 - 22:54 #8
Hvad snakker du om ??? (danscape) (tyv tror hver mand stjæler!)
Avatar billede reg_guy Nybegynder
30. november 2001 - 23:02 #9
Jeg kan garentere at jeg ikke har kommonikeret med neo-art udenfor eksperten.dk! (Ihvertfald ikke hvad jeg ved af!)
Avatar billede reg_guy Nybegynder
30. november 2001 - 23:04 #10
Jeg har fundet et program der ser ok ud, jeg skal bare lige finde en side hvor man kan downloade det...
Avatar billede reg_guy Nybegynder
30. november 2001 - 23:15 #11
Jeg tester i øjeblikket et program for at se om det er godt nok... det ser lovende ud...
Avatar billede reg_guy Nybegynder
30. november 2001 - 23:20 #12
Hvis du stadig vil ha\' et program så kan jeg maile det jeg lige har fundet... på den måde kan jeg samtidig lige forklare kort om installationen...
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
01. december 2001 - 05:36 #13
Du kan gøre det i stifinderen under tilpas denne mappe, men det kræver lidt kendskab til html kode.