Avatar billede kenw. Nybegynder
27. marts 2000 - 08:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

medlemsside

er der har et script hvor man først skal oprettes som bruge (brugernavn,password,confirm password)før man kan komme ind på siden?????

Hilsen KenW.

der er 150 ekstra points for et hurtigt svar!!!
Avatar billede kenw. Nybegynder
27. marts 2000 - 08:38 #1
(ligesom det på eksperten.dk)
Avatar billede kenw. Nybegynder
27. marts 2000 - 08:39 #2
( det behøves ikke kunne logge in automatisk og gemme adgangskode)
Avatar billede yezper Nybegynder
27. marts 2000 - 09:05 #3
Avatar billede sv Nybegynder
27. marts 2000 - 09:31 #4
Jeg bruger password_check.zip
på denne side...
www.venoe-efterskole.dk/elev/beta2
prøv med brugern: test
password: testtest

jeg kan godt maile det til, men jeg kan ikke huske hvor det kommer fra...
evt se her:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=13824
der har jeg vist postet koden....
indtil nu har jeg bare oprettet brugere direkte i databasen, men det kunne nok hurtig laves

set conn = server.createObject
set rs = server.createObject("adodb.recordset")
conn.open ...osv
sql = select * from tbl_brg
rs.open sql, conn, 3, 1

rs.addnew
rs("brugernavn") = request.form("brugern")
rs("password") = request.form("passw")
rs.update
rs.close

det er "hardcode" nærmest bare et overslag, jeg har ikke lige testet om det fungere eller noget....

Søren
Avatar billede sv Nybegynder
27. marts 2000 - 09:32 #5
jeg kan da i hvert fald se at jeg har glemt

set conn  = Server.createobject("adodb.connection")

Avatar billede søren99 Nybegynder
27. marts 2000 - 11:52 #6
Nu har jeg ikke min egen server og i det script yezper har lagt op skal man ligge en dll fil (asplogin.dll)i mappen:  C:\winnt\system32\inetsrv. Hvordan gør jeg det???
Avatar billede søren99 Nybegynder
27. marts 2000 - 11:56 #7
Hej sv den fil som du snakker om må du meget gerne maile til mig på mailto:grydskold@vip.cybercity.dk
der er 200 ekstra points til dig hvis det dur!!!
Avatar billede netsrac Praktikant
27. marts 2000 - 17:35 #8
Søren99 >> den fil som sv bruger, kan findes på netcoders.dk *S*
Avatar billede sv Nybegynder
28. marts 2000 - 14:07 #9
Tjah...Jeg ville nu også mene at det var nemmere at finde den der !!
Da jeg startede downloadede jeg alt hvad jeg kunne komme i nærheden af, så jeg mistede ret hurtigt overblikket over hvad der kom hvorfra !!