Avatar billede connor Nybegynder
30. november 2001 - 17:05 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Bedste ftp server?

Hvilken er den bedste ftp-server?
Har hidtil brugt G6, men der kan man ikke angive en ip til kontoerne, så kun den ip kan logge ind.
Jeg skal bruge en ftpserver med den funktion...
Avatar billede danscape Nybegynder
30. november 2001 - 17:13 #1
Ved ikke om Merak har sådan en funktion...

Jeg er helt sikker på at FTP Serv-U har sådan en funktion! =)

Prøv evt. at se hvad du kan finde på http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=ftp+server&cn=&ca=10001

- Kasper! ;)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
30. november 2001 - 17:16 #3
G6 har også den funktion...
Den ligger i options for den specifikke bruger så vidt jeg husker...
Avatar billede crystal-t Nybegynder
30. november 2001 - 17:16 #4
Serv-U...
Avatar billede rocekiller Nybegynder
30. november 2001 - 17:16 #5
Generalt er opfattelsen at G6 og Serv-u har de samme funktioner, bortset fra at G6 har mulighed for at \"følge\" links, og er ofte derfor folk vælger G6 fremfor Serv-u. Men jeg ved ikke om der er kommet en nyere version af Serv-u, i det tilfælde kan det jo godt være at Serv-u har den funktion.
Avatar billede danscape Nybegynder
30. november 2001 - 17:28 #6
Who knows?? Jeg bruger den l*orte FTP-server der er i IIS 5.0, men når jeg en dag får en masse tid, skifter jeg den ud med en Serv-U ;)

Avatar billede connor Nybegynder
30. november 2001 - 17:37 #7
Ok prøver at kikke på det...
Avatar billede trivial Nybegynder
30. november 2001 - 18:17 #8
Her er jeg også med på en lytter....:0)
MVH Asger
www.Hard-News.dk
Avatar billede janbb Juniormester
01. december 2001 - 13:32 #9
danscape: Jeg har osse forsøgt at tilgå den \"udefra\" dvs via anden internetforb., men har ikke kunnet komme ind på bibl.et - har gået kold på at åbne op for \"share\" og sådan noget er det fordi jeg ikke har reg. domæne ?.Nå, det var jo ikke mit spm...  hilsen Jan
Avatar billede janbb Juniormester
01. december 2001 - 13:33 #10
IIS-ftp-serveren altsaa...Har kigget på tucows - de er temmelig dyre de andre ftp.
Avatar billede danscape Nybegynder
02. december 2001 - 22:42 #11
Jepper!!! De koster penge!! =)

Kvalitet og pris går hånd i hånd ;)