Avatar billede the-cure Nybegynder
30. november 2001 - 15:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Snyde Norton Antivirus 2001/2002 .????

Heysa derudeee.

Er det rigtigt, at man kan \"snyde\" Norton Antivirus, når ens GRATIS 12-måneders opdatering udløber - altså, så man slipper for at købe en NY version.?

Jeg har hørt, at man bare kan stille sit computerur tilbage, og derefter opdatere via Nettet, meeeeen kan det virkelig være rigtigt . og er det SÅ simpelt.???

the CURE  :O)
Avatar billede Jman Praktikant
30. november 2001 - 15:56 #1
ja - men du kan jo ikke stille uret frem igen..
Avatar billede hojben Novice
30. november 2001 - 15:59 #2
måske hvis du startede med at sætte uret frem inden installation ;)
Avatar billede hrolsen* Nybegynder
30. november 2001 - 17:57 #3
Det koster ikke ret meget ar opdater din norton
antivirus men der findes jo opdateringer på nogen hj sider.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2001 - 19:25 #4
Du kan også bare formatere og geninstallere.
Avatar billede the-cure Nybegynder
30. november 2001 - 23:23 #5
superior :
Hvorfor ikke.? Det er jo kun under selve opdateringen, at man skal prøve at snyde Norton .. eller.???
Avatar billede Jman Praktikant
02. december 2001 - 00:10 #6
nixbix - Norton skal nok fortælle dig om udløbet dato og at du ikke kan opdatere mere, hvis du sætter uret frem igen og så skal du ind og pille i registreingsdatabasen