Avatar billede goldwings Nybegynder
30. november 2001 - 13:23 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

finde person

Jeg leder efter en dansk dame, har navn og fødseldato - hvor kan jeg f.eks. søge for at finde hende???

Gold Wings
Avatar billede perj Nybegynder
30. november 2001 - 13:24 #1
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. november 2001 - 13:25 #2
hmm, mon ikke folkeregistret er det bedste bud, hvis de altså må udlevere data, det er jeg ikke sikker på
Avatar billede perj Nybegynder
30. november 2001 - 13:27 #3
Det må de gerne mod betaling af et mindre beløb. Forudsat at man ikke har hemmelig adresse.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. november 2001 - 13:28 #4
oki :-)
Avatar billede eflow Nybegynder
30. november 2001 - 13:28 #5
folkeregistreret må vist nogle gange...men det koster vist 50-100 kr....
Avatar billede eflow Nybegynder
30. november 2001 - 13:28 #6
min hjerne køre i tomgang....derfor jeg er sååååå langsom ;-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
30. november 2001 - 13:29 #7
Hvis du har navn og fødselsdato, kan du få søgt efter hende ved Folkeregisteret. det koster vidst 500,- eller lign., også selvom du ikke får et brugbart resultat.

Men var det ikke lettere at søge på www.navnebogen eller www.krak.dk, hvis du i det mindste har en idé om hvor hun måske bor...

/J

Ps.: Kan sq ikke lige lade være: \"Hvaaa\', lagde hun ikke sit nummer...;-)\"
Avatar billede perj Nybegynder
30. november 2001 - 13:29 #8
Den \"dame\" du søger, er vel ikke en \"Gold Wing\" :-)
Avatar billede sluppi Nybegynder
30. november 2001 - 13:31 #9
hvis du går til folkeregistreret skal du betale et gebyr for at få oplysninger. tror det er 50,- for 2 oplysninger eller lign.

det var nok det nemmeste med de oplysninger du har.
Avatar billede crystal-t Nybegynder
30. november 2001 - 16:23 #10
www.degulesider.dk der akn du også finde personer...
Avatar billede stelki Nybegynder
30. november 2001 - 19:46 #11
Avatar billede jones_net Nybegynder
07. december 2001 - 11:21 #12
Hvad så, har du fundet din efterlyste?

/J
Avatar billede goldwings Nybegynder
07. december 2001 - 22:26 #13
faktisk så fik jeg lige adressen tilsendt idag efter henvendelse til det lokale folkeregister - de udleverer ved gebyr på kr. 52 oplysningerne - så hvis hr/ms ztyxx  lige gav et svar vil jeg point\'e dem der nævnte \"folkereigstret\" -
Og Thx folks
;)
MS Gold Wings - Frk Karina var min børnehavelærerinde - fy-skam jer ...