Avatar billede oetting Nybegynder
29. november 2001 - 23:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Og jeg fortsætter - SMS-test

Begynder som jeg er på eksperten kom jeg til at lukke en diskussion før jeg var færdig med at dele point ud, så vi prøver igen.(og igen)

Jeg er ved at teste en sms sender og skal bruge nogle mobil ejere med forskellige abonnementer.
Jeg skal bruge en Orange, Teledanmark, Sonofon, Telia, og Tele2 kunde. Jeg skal have jeres nummer gerne pr email, herefter sende jeg en sms. Det er muligt at der kommer flere meddelelser til hver. Jeg skal have indholdet af de sms\'er i modtager at vide. Her ud over skal jeg vide tidspunktet for modtagelsen af de forskellig sms\'er og nummeret de kommer fra.
30 point per selskab jeg får info om.

1. http://www.eksperten.dk/spm/140429
2. http://www.eksperten.dk/spm/140453

dette er 3

Mangler at få svar fra en tele2 kunde
Avatar billede hojben Novice
29. november 2001 - 23:12 #1
hehe og husk at vente til du har svar fra en tele2 kunde med at acceptere...
Avatar billede oz2kas Nybegynder
29. november 2001 - 23:19 #2
Manglede du en Orange??

/Kasper
Avatar billede hojben Novice
29. november 2001 - 23:21 #3
1:
robot@skoletiden.dk:Òrange 22.41 d. 29-11-2001;
Modtaget: 23.19
Afsender: 9901

2:
robot@skoletiden.dk:Òrange 22.41 d. 29-11-2001;
Modtaget: 23.19
Afsender: 9901
Avatar billede hojben Novice
29. november 2001 - 23:22 #4
og det var jo så en telia.. men hvorfor kommer der 2 hvergang ??
Avatar billede oetting Nybegynder
29. november 2001 - 23:42 #5
Jeg har Orange!

Det undre også mig med de sms\'er to. Jeg tror måske at det er serveren. Jeg kan ikke se fejl i mit meget simple script.

og hov, jeg kommer lige i tanke om noget.....

Ja, det var ikke mit php den var gal med men mit Javascript det tjekker formen før den submitter, Javascriptet sendte formen to gange.