Avatar billede bullwinkel Nybegynder
29. november 2001 - 21:33 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Lang lukketid

Min Pc tager uendelig lan tid om at lukke ned mellem 30 sec og 1 min hvad kan det være??

Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 21:34 #1
system ? Windåse hvad?? Procesor osv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:36 #2
coooldk> kategorien er winxp - så hvad mon styresystemet er? Sikkert Linux... *gg*
Avatar billede bullwinkel Nybegynder
29. november 2001 - 21:37 #3
Windows XP Engelsk pro. corp.
Microstar k7T Turbo
Amd Thunderbird 1,2 ghz
512 Ram
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 21:42 #4
HEHE ups så det ikke lige :) LOL
Avatar billede teknik Juniormester
29. november 2001 - 21:43 #5
Årsagen kunne være at der kører en (eller flere) processer/tråde, som ikke svarer.
Windows giver dem så omkring 30sek at svare i.

Prøv at afslutte eventelle applikationer, og processer én efter en i task-manager
(den du får ved at trykke ctrl-alt-del)
og se om der er nogle som ikke svarer.

Kunne også være et antivirusprogra som scanner inden afslutning  - altså hvis du har et kørende.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 21:47 #6
Hmm syntes ikke rigtigt det lyder som en for langsom pjuter??? gør det??? naaaa.... det er vel noget der ligner windåse 2000 IKK??? på en 500 mHz (128) har 2000 Prof en lidt lang lukke tid men det er jo en ret FASSSSSSSSSST pjuter så det er SQ ok ikke det så må SQ melde pass :) SRY m8 :D
Avatar billede bullwinkel Nybegynder
29. november 2001 - 21:50 #7
Jeg har undersøgt om der er noget der kører inden jeg lukker ned, men det er der ikke den står bare og idler.???
Avatar billede trivial Nybegynder
29. november 2001 - 21:54 #8
Kan det ikke være ligegyldigt at den er lang tid om at lukke? Du kan jo bare gå fra den??
Mvh Asger
www.Hard-News.dk
Avatar billede bullwinkel Nybegynder
29. november 2001 - 21:58 #9
Jo det kan du selvfølgelig have ret i Asger. :o)
Avatar billede charlie2000 Nybegynder
30. november 2001 - 09:24 #10
win XP er bare lang tid om at lukke ned, såden er det bare,

jeg ville installere win ME hvis du vil have hurtig nedlukning men eller ville jeg ikke

P.S. prøv win 2000 pro det virker bare!!!!