Avatar billede runelf Nybegynder
29. november 2001 - 21:09 Der er 12 kommentarer

Counter strike

Jeg kan ikke installere updaten til halflife den siger det det forkerte katalog, selvom jeg har prøvet både halflife folderen og CS folderen inde i halflife folderen..
Det skal lige siges at det er en cracket version af halflife jeg kører, men jeg ved at den godt kan installeres, men hvordan??
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2001 - 21:13 #1
du indrømmer at det er en pirat-version du kører med, og så regner du stadig med at få hjælp herinde???
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede soreno Praktikant
29. november 2001 - 21:14 #2
half-life koster kun 99,- i bilka, tag og gå ned og køb spillet!
Avatar billede maxium Novice
29. november 2001 - 21:14 #3
du kan ikke installere den nyeste på en cracket halflife
Avatar billede maxium Novice
29. november 2001 - 21:15 #4
han siger jo ikke at han ikke har orginalen men den er cracket som er lovlig hvis at man har orginalen
Avatar billede runelf Nybegynder
29. november 2001 - 21:20 #5
Slap dog af.....
Det er en piratversion??? Og hvad så?
Det er måske ikke noget folk gider at have med at gøre?

john stigers: stop dog den hellige attitude op i røven! Du skal sgu ikke komme og fortælle mig at du ikke bruger pirat-stuff på din PC!!!
Avatar billede soreno Praktikant
29. november 2001 - 21:21 #6
så er det jo ikke noget probelm, for så finder han jo bare originalen frem og geninstallere.
Avatar billede runelf Nybegynder
29. november 2001 - 21:22 #7
ja.. jeg har ikke originalen, men ville gerne have hvis der er nogle der kender problemt og måske kunne hjælpe
Avatar billede soreno Praktikant
29. november 2001 - 21:23 #8
synes du det er iorden at bryde loven?
Avatar billede runelf Nybegynder
29. november 2001 - 21:24 #9
jeg har virkelig ikke noget problem med at bruge cracket ting på PC´en....
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
29. november 2001 - 21:29 #10
Drop nu det crap!

Alle har jo piratkopieret software på deres maskiner, men eksperten er IKKE stedet at diskutere det! Læs reglerne, og find hjælp et andet sted...
Avatar billede palleravn Nybegynder
29. november 2001 - 22:16 #11
du skal bare have brænt half-life cd\'en af en \"ven\" der efter kan du download opdateringerne på den officielle hjemmeside.... /håber ikke folk bliver SURE
Avatar billede palleravn Nybegynder
29. november 2001 - 22:16 #12
det virker